NK F3K 6 juli 2013----->Assen!!!

De vierde wedstrijd in het NK F3K 2013 wordt niet in Dokkum, maar in Assen vervlogen.

Meer informatie over deze wedstrijd vindt je op: www.f3k.nl

Wil iedereen even checken of hij ook echt ingeschreven staat voor de wedstrijd in Assen? Ik heb al 3 piloten gehad die niet ingeschreven waren terwijl ze dat wel hadden gedaan. Blijkbaar zit of zat er een fout in het systeem, op dit moment werkt het wel goed.

Link naar deelnemerslijst: hier!

Westrijd in Assen gaat door!!!

De weersverwachting is prima, het lijkt een erg mooie dag te worden.

Informatie over de wedstrijd vind je hier

N.B.: Wil iedereen zijn auto in de berm aan de kant van het vliegveld parkeren? Dus alle auto's in dezelfde berm. Dit i.v.m. de boer of loonwerkers die met zwaar materiaal erlangs moeten. Namens RCM Assen; Alvast bedankt!

Tot morgen iedereen!

Bedankt voor de leuke dag prachtig weer en een geweldige sfeer. Was een erg leuke eerste wedstrijd en ik zal zeker vaker meedoen. Hierbij het filmpje wat ik ervan heb gebakken. Ik zal ook nog een filmpje maken met alle worpen die ik op video heb staan in slow motion. Ter lering en vermaak.

Groet Hugo

Enjoy.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht al waarom gooi ik wat minder hoog de laatste tijd.
Zeer verhelderend filmpje.
Armpje iest omhoog, wat rechter op staan, model bij start van de aanloop meer in de vliegrichting houden. Lijk nu met de neus naar beneden te starten.

Leuke woordspeling Jorn, hoor ik echt voor de eerste keer :)

Gaaf filmpje

Echt een gaaf filmpje. Ik heb niet eens gemerkt dat er werd gefilmd, deed dan ook helemaal geen zeer.

Groeten,

Hans

Ach dat valt wel mee.
Nee mijn broer Sam die was echt pissig.
Zus Hannie vondt het alleen maar een beetje flauw.

Leuk filmpje, mooie inspiratie op de filmpjes dan Dennis Westhoff.

Lijkt wel verdacht veel op elkaar :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back