nk f3k swalmen 12 september

• Topicstarter Topicstarter kijkisbovenje
  • Startdatum Startdatum
Alex,

is het niet beter om met Peter mee te rijden naar Freystadt? Dit lijkt me een mooie gelegenheid voor een zeer goede klasering in de Eurotour.

Bas

Als Peter even de moeite had genomen om me te mailen dat hij daar heen zou gaan was ik graag meegegaan. Peter heeft het zo gespeelt dat hij mij pas gemailt heeft toen het al te laat was voor mij om nog in te schrijven zodat ik hem niet van de eurotour winst kon afhouden. Ik heb de mail vanmorgen pas gelezen en toen was Peter waarschijnlijk al onderweg.

full

^&%$!^#$!&#^!%#$

Gisteren kreeg zondag nog een 8 op weeronline.
Het wordt nu snel slechter.
Een voordeel, het kan ook snel beter worden:D

Frans

Laatst bewerkt door een moderator:
Als Peter even de moeite had genomen om me te mailen dat hij daar heen zou gaan was ik graag meegegaan. Peter heeft het zo gespeelt dat hij mij pas gemailt heeft toen het al te laat was voor mij om nog in te schrijven zodat ik hem niet van de eurotour winst kon afhouden. Ik heb de mail vanmorgen pas gelezen en toen was Peter waarschijnlijk al onderweg.

Alex,

Peter kennende is dat zeker niet zijn bedoeling geweest.
Ondanks dat er een aantal goede piloten aanwezig zijn vind ik het wel afbreuk op de wedstrijd dat Peter en Loet er niet bij zijn.

Bas

Laatst bewerkt:
peter en loet er niet bij.. hmm in dat geval ga ik voor de top 5 :lol:
helaas zijn alle weersite's het op het moment wel met elkaar eens dat we het niet droog houden :(

In overleg met met theo schoorl hebben we besloten de F3K wedstrijd voor morgen niet door te laten gaan. De verwachtingen zijn vrij eensgezind dat het tussen 13:00 en 14:00 uur begint te regenen en er die middag ruim 15mm regen valt.

Zeer spijtig maar helaas.

Misschien tot het volgend jaar.

Gr Joeri

http://www.modelbouwforum.nl/forums/hlg-dlg/118517-f3k-swalmen-afgelast.html#post1818656

Getsie had er net zo zin in.
Nou ja, kan ik stoppen met de bammetjes te smeren en eens gaan bedenken wat morgen te doen.

Frans

Swalmen afgelast

inderdaad erg jammer dat Swalmen niet doorgaat.

P.s. Ik verdenk Loet en Peter van omkoping van de organisatie.

Bas

Alex,

Even voor de duidelijkheid het volgende.

Ik heb me in eerste instantie voor Freystadt ingeschreven, alleen voor het geval deze niet door zou gaan in het oorspronkelijk geplande weekend, maar wel op de uitstel datum. In Delmenhorst heb ik dat ook duidelijk aan je kenbaar gemaakt, en heb je zelfs voorgesteld om met me mee te rijden mocht dit gebeuren. Hier heb je niet echt positief op geantwoord (ik laat hier achterwege wat je letterlijk gezegd hebt). Ik heb me vervolgens ingeschreven voor de deadline van 1 september, en ga ervan uit dat je oud en wijs genoeg bent dat je je voor een dergelijke wedstrijd op tijd moet inschrijven. Op de meldlingslijst van de organisatie die op 2-september terug gemaild is, stond je niet op, en kun of wil je dus ook niet meevliegen....

Vervolgens heb ik vanwege de slechte weersverwachting voor Swalmen op het laatste moment gekozen voor Freystadt, wat dus mogelijk was omdat ik me een week eerder al had ingeschreven voor de deadline.

Bovendien ben ik pas op vrijdagmiddag om 16.30 vanuit 's Hertogenbosch weggereden; om 23.45 aangekomen in Freystadt. Ik had een afspraak in 's Hertogenbosch, en wist ook niet hoe laat ik daar precies weg zou rijden. Dit zou meerijden ook niet echt makkelijk maken. Je had natuurlijk ook gewoon zelf kunnen rijden (je hebt een auto, en kunt zelf sturen).

Ik vindt het jammer en niet helemaal gepast dat je me hier wegzet alsof ik je niet de kans heb geboden om mee te rijden om je een kans op een goede plaatsing in de eurotour te geven. Ik heb je zelfs in eerste instantie aangeboden om met me mee te rijden!

Peter

Alex,

Even voor de duidelijkheid het volgende.

Ik heb me in eerste instantie voor Freystadt ingeschreven, alleen voor het geval deze niet door zou gaan in het oorspronkelijk geplande weekend, maar wel op de uitstel datum. In Delmenhorst heb ik dat ook duidelijk aan je kenbaar gemaakt, en heb je zelfs voorgesteld om met me mee te rijden mocht dit gebeuren. Hier heb je niet echt positief op geantwoord (ik laat hier achterwege wat je letterlijk gezegd hebt). Ik heb me vervolgens ingeschreven voor de deadline van 1 september, en ga ervan uit dat je oud en wijs genoeg bent dat je je voor een dergelijke wedstrijd op tijd moet inschrijven. Op de meldlingslijst van de organisatie die op 2-september terug gemaild is, stond je niet op, en kun of wil je dus ook niet meevliegen....

In Delmenhorst vroeg je of ik eventueel mee wilde maar alleen als Swalmen afgelast zou worden. Toen had je je nog niet ingeschreven. Ik heb hier op geantwoord dat ik daar wel zin in had want ik kon nog wel een goede eurtour uitslag gebruiken. Ik heb je op dat moment ook verteld dat ik de eurotour nog kon winnen waarop jij zei "" O in dat geval mag je niet mee"".Ik nam aan dat dat een grapje was. Vervolgens heb je het op geen enkel moment meer over deze wedstrijd gehad dus ben ik er van uit gegaan dat je niet zou gaan.
Er had toch minimaal een mailtje afgekund op het moment dat je ingeschreven hebt.

Ik had me ook achter jouw rug om kunnen inschrijven voor deze wedstrijd om zo de eurotour binnen te halen maar ik zou zoiets nooit in mijn hoofd halen. Ik blijf het dus ongepast vinden dat ik dat pas op de dag van vertrek van je hoorde. Zelfs al zou er geen mogelijkheid zijn om mee te rijden dan had er nog wel overleg kunnen plaatsvinden van te voren. Het valt me dus gewoon van je tegen. Ik hoop dat je in de toekomst hier rekening mee kan houden.

Alex

Laatst bewerkt:
Back