NK-F5J wedstrijden in 2023

Discussie in 'F5J' gestart door fonskremer, 5 dec 2022.

  1. fonskremer

    fonskremer

    Lid geworden:
    21 feb 2010
    Berichten:
    57
    Locatie:
    Oldenzaal
    Om meerdere redenen is de "oude" F5J-organisatie afgehaakt. Denk dat het op z'n plaats is deze vrijwilligers ook hier enorm te bedanken voor hun inzet. Ze hebben helaas niet altijd de waardering gekregen die ze verdienen.
    Maar we geven niet op. Daarvoor is de klasse F5J te mooi om te laten schieten. Jullie kunnen voor 2023 de volgende datums noteren voor de NK-wedstrijden:
    - 23 April
    - 11 Juni
    - 10 September
    - 1 Oktober (reservedatum)
    Ik begrijp dat e.e.a. vragen zal oproepen en wil daar graag op reageren. Daarom, ben je geïnteresseerd in het F5J spelletje, stuur me dan jouw mailadres en mobiele nummer. Mijn mailadres: fonskremer@outlook.com
    Al vast bedankt,
    grts. Fons

    p.s. De voorbereidingen voor een F5J (vliegers) vergadering zijn in volle gang.
     
  2. jve

    jve

    Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Berichten:
    3.416
    Locatie:
    's-Hertogenbosch
    Fijn dat je dit oppakt Fons!
     
  3. jacobbos

    jacobbos

    Lid geworden:
    13 apr 2008
    Berichten:
    3.090
    Locatie:
    Gorredijk. FRL
    Ik lees dit met enorme verbazing. De oude F5j organisatie is helemaal niet afgehaakt. Eigenlijk is de HUIDIGE organisatie vooral en alleen Justus (en ik deed nog wat op de achtergrond) Ik weet dat er bij Justus nu heel veel vraagtekens leven hoe het toch kan dat communiceren blijkbaar zo moeilijk is. Verder zeg ik er niets meer over en ga ik niet meer reageren.
     
  4. Gerard dB

    Gerard dB

    Lid geworden:
    16 sep 2018
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Bavel
    Wat fijn dat er data voor 2023 zijn.
    Inderdaad is goed communiceren moeilijk, en hoewel ik geen van jullie allen ken lees ik dat jullie allemaal, Fons en JVE en Jacob en Justus, energie willen stoppen in F5J.
    Aan allen dank want met hoe meer mensen we de taken verdelen hoe fijner het voor een ieder is.
    In 2023 wil ik ook F5J gaan vliegen maar ik ben nog een beginner. Ik kijk er naar uit jullie allemaal te ontmoeten in het nieuwe jaar want wij delen dezelfde mooie hobby: graag tot dan!
     
    specialpainter.nl en soarer vinden dit leuk.
  5. fonskremer

    fonskremer

    Lid geworden:
    21 feb 2010
    Berichten:
    57
    Locatie:
    Oldenzaal
    De wedstrijdkalender is aangepast. Op verzoek van de club in Dalfsen is de wedstrijd daar verplaatst van 9 naar 16 September. Dus 23 April in Reuver, 11 Juni in Losser en 16 September in Dalfsen.
     
    F3J-Karel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina