NK-Indoor 2011/2012

Discussie in 'F3P' gestart door wvr, 14 aug 2011.

  1. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.871
    Locatie:
    Velserbroek
    Het is nog volop zomer (nou ja,qua jaargetijde dan) maar op de achtergrond wordt al flink gewerkt om het NK-Indoor voor seizoen 2011/2012 op de rails te krijgen.

    De C en B programma's zullen dit jaar niet veranderen.

    Het A programma veranderd wel, de Engelstalige figuur beschrijving staat nu op F3P.nl (
    Afspraken & Programma's -> F3P-A)
    Een Nederlandstalige versie is in de maak, evenals een Aresti.

    Zodra er locaties definitief gereserveerd zijn, zal dit op de site aangepast worden.

    Groet
    Winfried
     
  2. Corné

    Corné

    Lid geworden:
    1 sep 2003
    Berichten:
    1.412
    Locatie:
    Made
    Het begint al weer te kriebelen...zeker met het weer buiten.......
     
  3. calmatosport

    calmatosport

    Lid geworden:
    16 okt 2007
    Berichten:
    1.186
    Locatie:
    Delft
    AF-13.06 Trombone with ¼ roll, ¼ roll
    From inverted pull through a 1/8 loop into a 45° upline perform a ¼ roll, push through a ½ circle into a 45° downline, perform a ¼ roll pull through a 1/8 loop, exit upright.

    Kan iemand mij uitleggen hoe je vanuit inverted in een 45° stijgvlucht komt door een 1/8 loop te trekken?
    Ik neem aan dat wij het AP programma gaan vliegen, maar ik was toch wel benieuwd naar deze.
     
  4. Corné

    Corné

    Lid geworden:
    1 sep 2003
    Berichten:
    1.412
    Locatie:
    Made
    Ehhhh gewoon je knuppel naar vurre douwe ?

    Voor 100% correct had er misschien negative loop moeten staan...tis immers uit inverted.....en anders boor je hem de grond in;)
     
  5. calmatosport

    calmatosport

    Lid geworden:
    16 okt 2007
    Berichten:
    1.186
    Locatie:
    Delft
    Waarom staat er from inverted Pull through, volgens mijn ruimtelijk inzicht maak je dan toch echt een 45 graden downline
     
  6. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.871
    Locatie:
    Velserbroek
    Die pull, zal een push moeten zijn.....
     
  7. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    Corne, À vliegen? Heel goed!
     
  8. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.871
    Locatie:
    Velserbroek
    De eerste zaal is zojuist bevestigd:

    zondag 6 november, Arnemuiden, Sporthal 'De Blikken'

    Het is weer ff rijden, maar Ruud heeft me verzekerd dat we weer ontvangen worden met de traditionele "zeeuwse bolissen"
     
  9. Corné

    Corné

    Lid geworden:
    1 sep 2003
    Berichten:
    1.412
    Locatie:
    Made
    Omdat ik reageer op iets uit het A programma, wil dit nog niet zeggen dat ik A ga vliegen....

    Voorlopig kan ik de B nog niet eens fatsoenlijk vliegen.....en wil daar verandering in komen dan zal ik toch iets meer moeten trainen dan vorig jaar......
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  10. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Is het dit jaar een open NK of ben je verplicht om lid van de KNVvL te zijn om mee te dingen naar de beker (overall klassement)?
     
  11. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.871
    Locatie:
    Velserbroek
    Hoi Sleurhutje ;-)

    De wedstrijden worden uitgeschreven onder de vlag van de KNVvL, dus zelfde regels als voorgaande jaren. Je kan dus wel degelijk winnaar worden, maar in de KNVvL statistieken worden alleen de leden vermeld.

    Vergeet niet dat de KNVvL een flink bedrag per jaar bijdraagt om de wedstrijden zowieso mogelijk te maken. Zowel in de zaalhuur als een kleine vergoeding voor de juryleden. Zonder bijdrage zouden we het NK niet kunnen organiseren.

    (btw:We hebben wel eens voorgerekend dat KNVvL lidmaatschap goedkoper is als 4 x de extra bijdrage!!)

    GrWinfried
     
  12. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Dat is dus niet waar. Die discussie heb ik vorig jaar na Rotterdam gevoerd maar daar werd doodleuk gezegd (na het bekend worden van het eindklassement) dat indien ik 3e was geworden, ik toch niet in de prijzen zou zijn gevallen en de eerstvolgende die wel KNVvL lid zou zijn dus de "officiële" 3e plaats en beker zou krijgen.

    Ik heb zo mijn redenen om niet lid te worden van de KNVvL, da's geheel persoonlijk (en nee, er is nooit iets voorgevallen of wat dan ook). En dat ik dan extra moet betalen voor die zaalhuur en faciliteiten heb ik geen enkel probleem mee.
     
  13. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.871
    Locatie:
    Velserbroek
    Hoi Sleur,

    Ik kan me je dubbele gevoel wel voorstellen

    Maar we proberen dit zo open mogelijk te communiceren, daarom komt iedereen die mee vliegt in aanmerking voor de dagprijzen en ook op F3P.nl worden de complete uitslagen bekend gemaakt. Dit is dus het 'open' klassement waarbij wel degelijk een niet KNVvL lid boven aan kan staan en zichzelf Nederlands kampioen mag noemen.

    Op basis van dat 'open' klassement wordt het KNVvL klassement bepaald, waarbij de KNVvL NederlandsKampioen beker zoals die uitgereikt wordt (en de tweede en derde plek medaille) een beker/prestatie is die door de KNVvL alleen voor leden erkend wordt. Die Nederlands Kampioen is dan dus alleen Kampioen van de KNVvL leden. En theoretisch zouden dat best de onderste drie van een klasse kunnen zijn.

    We hebben helaas geen 'open' wisselbeker !

    Nu trainen en op naar de eerste plek ;-)

    GrWinfried
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  14. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Dekseltje eraf schroeven? ;) :lol:

    Okay, dit is het eerste heldere antwoord dat ik hierover heb gekregen. Geheel duidelijk en terecht om het zo te doen. Ik zal mijn piepschuim eens opgraven en neem alles in overweging. :yes:
     
  15. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Zou iig mooi zijn als je er weer bij bent. :yes:
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  16. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Ik zou er sowieso bij zijn, al is het maar als supporter en voor de gezelligheid. :thumbsup:

    Het zou wel fijn zijn als er al meer data bekend zijn. Afgelopen seizoen was er ook teveel "last minute" waardoor ik één keer niet kon (verjaardag zoontje) en flink heb moeten schuiven met privé en werk dat al veel eerder gepland stond. Ik wil wel zeker weten dat ik echt minimaal drie wedstrijddagen kan vliegen.
     
  17. RuuD79

    RuuD79

    Lid geworden:
    20 jan 2004
    Berichten:
    236
    Locatie:
    Middelburg
    Wordt druk gewerkt op de achtergrond om de data z.s.m. geregeld te hebben.
    Zal niet lang meer duren voor de volgende data verwacht ik...
     
  18. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Ruud, Slaap :sleepy: plaatsen? Motel?
     
  19. RuuD79

    RuuD79

    Lid geworden:
    20 jan 2004
    Berichten:
    236
    Locatie:
    Middelburg
  20. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Is er al of wordt er nog wat gedaan aan de manier van normaliseren van scores zodat "dagbezoekers" (zoals de fransen afgelopen jaar) de score voor de rest omlaag halen? Want door de huidige normalisering kun je op de dag met dagbezoekers de sterren van de hemel vliegen terwijl de score voor het totaal toch lager is dan de score op een dag dat je als een krant vliegt en er weinig deelnemers zijn.
     

Deel Deze Pagina