J
John Schoen
Guest
Was het nou zo saai dat niemand iets na te praten heeft of ligt iedereen nog in een biercoma? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, ik kon niet, vandaar dat ik nieuwsgierig ben hoe het geweest is. Volgend jaar zal ik er zeker bij zijn.Ben je er nog als toeschouwer bij geweest, John? De uitslagen zullen nog wel volgen, maar hoogte- of dieptepunten waren een door Klaus Kosmalla bij MTR veroorzaakte linetangle waarbij Fred (volgens mij in zijn first ever MTR heat) het langst kon doorvliegen, maar uiteindelijk als een rollade omwikkeld met LB-draad ter aarde stortte, een geweldige MTR heat tussen vader (Robert-Jan) en zoon (Rik) van Poppelen en de beide duitse broertjes Kukelkorn, en de vluchten van Rob Metkemeijer met zijn nieuwe 13cc stuntmotor die heel veel indruk maakte.
Mini teamrace leek me ook een leuke klasse, alleen was ik wat geïntimideerd door het gepraat over TYRs, JAKs en carbon modellen. Nu heb ik weer een beetje het idee dat ik met een goed startende Goodyear PAW niet helemaal voor aap zou komen te staan, nog een projekt er bij dus.
Als je PAW start kun je goed meedoen.
Hier moet ik je toch tegenspreken. Op deze foto uit 2004 vlogen wij tegen Christoph Holtermann en Willi Schmitz. We hebben op die NK de grootste lol gehad met het aan de gang krijgen van deze VT Airracer.Het eerste jaar van 1,5cc teamrace (de term MTR, mini teamrace, komt eigenlijk uit duitsland en de regels van het Duitse MTR zijn niet steeds gelijk aan ons 1,5 teamrace, dus eigenlijk is het niet helemaal juist die term te gebruiken, maar ik bezondig me er ook aan), gebruikten de meeste teams PAW 09's en Webra Records. Ik weet al niet meer of Loet's TYR toen al gelanceerd was of dat die pas in het tweede jaar kwam. Duitse deelnemers waren er toen ook nog niet, maar in het Duitse MTR werden toen al Fora 09's gebruikt.
Het is allemaal begonnen toen Rob Metkemeijer het idee kreeg om een kleinere zuiger in een FMV te stoppen.Het 1/2A TR in Nederland heeft na 2004 een technische sprong gemaakt die het als instapklasse effectief de nek heeft omgedraaid.
Het 1/2A TR in Nederland heeft na 2004 een technische sprong gemaakt die het als instapklasse effectief de nek heeft omgedraaid.