vraagje en een lot wat ik kocht zat een Tamiya TT01 met veel upgrades en hop-ups etc... hierbij dus ook de No Limit Reverse snelheidsregelaar (hier heb ik boekje bij, in t duits maar dat is geen probleem voor mij) en lijkt te werken... echter de Dyna Run motor komt uitzichzelf moeilijk op gang en krijgt al helemaal niks voor elkaar met weerstand.. heb druppeltje teflon op de as (voor en achter) gedaan ... de koolstof borstels eruit met dremeld weer vlak gemaakt en geporbeerd rustig in te slijten door poosje te draaien
het leek erop dat t beter ging, maar helaas met weerstand was de pret over
toen heb ik de volgens test gedaan.. ik heb hier een 1A adapter die ik in trappen kan verstellen 3 / 4.5 / 6 ga zo maar door, heb ik de +/- direct op een paar oude motortje gedruk en dan beginnen ze te draaien...
doe ik dit zelfde op de Dyna Run dan voel je em brommen en sporadisch een beetje bewegen maar meer niet...
mijn vraag is denken jullie dat deze motor nog te redden valt?
en hoe kan ik deze motor fatsoenlijk op maken ter controle?
want heb t geprobeerd alleen die metalen vergrendel lipjes zijn lastig
het leek erop dat t beter ging, maar helaas met weerstand was de pret over
toen heb ik de volgens test gedaan.. ik heb hier een 1A adapter die ik in trappen kan verstellen 3 / 4.5 / 6 ga zo maar door, heb ik de +/- direct op een paar oude motortje gedruk en dan beginnen ze te draaien...
doe ik dit zelfde op de Dyna Run dan voel je em brommen en sporadisch een beetje bewegen maar meer niet...
mijn vraag is denken jullie dat deze motor nog te redden valt?
en hoe kan ik deze motor fatsoenlijk op maken ter controle?
want heb t geprobeerd alleen die metalen vergrendel lipjes zijn lastig