Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo...kielvlak nog even verstevigd. View media item 230777
Spul ook nog fff pootje voor pootje (wel netjes hori) op de weegschaal. Komen nog een paar kleinigheidjes bij...
Dat kielvlak latje 'had je het beste' eerst kunnen folien en dan pas met epoxy vastzetten.
Als je lijmt met epoxy op zulke zichtvlakken, de lijm aanlengen met microballoons. Dan wordt je lijmnaad mooi pasta-achtig en wittig, en kan je de restanten wegschrapen met een credit-card-achtig-plastic-pasje. Heb je strakke afwerking.
Jahoor, wat Bert al schrijft... Dat gewicht is uitermate keurig! De vleugel geeft behoorlijk lift.
Als het CG maar goed zit
That's a great Charter. The best ever. Realy it's true. You made the Charter great again, I mean it.
Serieus, petje af je heb er een prachtexemplaar van gemaakt. Ik houd van de details zoals de wieldoppen, uitgewerkte cockpit, naam op de vleugeltip. Aan de vliegeigenschappen doen ze niets maar hier en daar zo'n detail maakt zelfs van een eenvoudige trainer een eyecatcher
Dirk
dank je Dirk
ik vind t ook leuk om er iets van te maken, zo kan ik laagdrempelig mn bouwskills wat verbeteren.
Hierna is mn opknapper P40 aan de beurt, en daar doet t er wat meer toe.
hier nog een plaatje van de cockpit, het is een ander dashboardje geworden.. View media item 231521