Nog een spectaculaire vliegshow

Zoals de titel aan aangeeft.
Over twee weekjes is het zover: vliegshow in Weert!
Gezien de inschrijvingen tot nu toe, belooft het een waar spectakel te worden! 8)
Vanaf vrijdag kan er al gekampeerd worden. Op zaterdag vrij vliegen met een BBQ en feestavond in de grote tent. Op zondag de hoofdshow.

Piloten die willen komen vliegen kunnen zich via onze clubsite aanmelden.
Niet perse noodzakelijk, maar wel belangrijk om te weten voor de bbq.

Wie weet tot over 1 weekje.
:)
Frank

Hoe laat begint de show op zondag? Ik wil wel langskomen, maar ik zou s'middags zelf op de club in stittard nog willen vliegen, dus als het s'morgens al begint is dat geen probleem. Anders moet ik keuzes gaan maken 8O :roll:

Het is trouwens ook nog op tv en in de krant aangekondigd, m'n opa wist zelfs dat het het dit weekend is :lol:

Het was vandaag weer een zeer goed geslaagde vliegshow met de nodige hoogte punten en eigenlijk geen dieptepunten, buiten het serval team waarvan er weer een aantal modellen gesneuveld zijn.

Helaas wel voor mij zelf. Gedurende de middag met het oppakken van een van mijn modellen kreeg ik weer last van mijn rug (dit werd gedurende de middag steeds erger) en bij thuis komst moest ik uit de auto kruipen en zit nu met vrij veel pijn achter de PC.

2 afschrijvers en een onderzeeboot, valt mee theo toch ? :D

sterkte met je rug.

Hoe kan dat nou Theo? Heb je je toestel toch 100 gram te zwaar gebouwd...? :wink:
Nee effe serieus, wat vervelend. Ik wens je veel beterschap toe. :)

Over het Servalteam: nondeknetter, wat scheuren die dingen er tussenuit zeg. Bijna net zo snel als de bolletjestrui. ... euh, heb zelf jammer genoeg niet gevlogen. Te druk gehad met zeveren.
MVSB en Theo, bedankt voor jullie komst. Geweldig.
De organisatie van MBC Weert kijkt tevreden terug op een geslaagd evenement. Zaterdag een kwartiertje regen en op zondag 3 minuutjes... De weergoden waren ons welgezind. Dat komts waarschijnlijk omdat we een doos kaarsjes hebben opgestoken in de mariakapel.
Zo'n 2000 bezoekers waren getuige van een geweldige show. Zonder iemand tekort te doen was het Servalteam een van de hoogtepunten. Net als Bert van Didden met zijn snelle Scout. Dit toestel is vorige week geklokt op 545 km/h (!!) en Bert wil hiermee het Guinniss (hoe schrijf je dat eigenlijk?) Book of Records gaan halen. 8)
De thuisblijvers hebben ongelijk gehad. De eerste foto's staan inmiddels op onze site, weldra zullen er anderen volgen.

Groeten van Frank

Frank op het kaartje van mijn airdancer stond toch dat hij te zwaar was.

je kan ook terugkijken op een zeer geschikt evenement, onderstaande foto is een momentopname van de zeergezellige feestavond op zaterdag
afb5914.jpg

Back