Nog kijkers in Sivry dit weekend op de F3A wedstrijd?

Komend weekend is in Sivry/Grandrieu een internationale wedstrijd met een leuke lijst deelnemers. 4 nederlanders doen mee. Ik zie ook Haijo daarbij staan, maar gezien hij niet meedoet dit jaar bij het NK weet ik niet of hij erbij is.

Ook 1 Israelier en 2 Finnen komen. BPLR staat ook ingeschreven wat erg leuk is om te zien.

Qua juryleden heeft Nederland een goede deelname (Henny en ikzelf).

Nog mensen die komen kijken?

Eigenlijk nooit of te weinig over nagedacht zowel wat betreft kijken als deelnemen. Wordt misschien langzaam tijd om dat voor volgend jaar eens in te plannen. Team Utrecht is daar vast wel voor te porren.

Zeker doen, het is een fantastische wedstrijd. Veel te zien en te leren ook, daarnaast nog eens gezellig. Een feestavond op zaterdag, die altijd tot in de kleine uurtjes doorgaan. Kamperen is mogelijk op het terrein, dus als je een tentje wil opzetten kan dat. Heb ik de afgelopen jaren ook gedaan.

Het aantal deelnemers stijgt ieder jaar van dit toernooi. Dat is niet voor niets, perfect georganiseerd, leuke atmosfeer!

Dit jaar een grote NL aanwezigheid, vorig jaar waren Henny en ik de enige. Nu 2 NL juryleden en 4 piloten!

Komend weekend, ai ai, dat is te kort dag.. maar volgend jaar.. sluit ik mij bij Hans aan.

Al was het alleen al om Kees een nacht in een tent te zien doorbrengen!

Iedereen in ieder geval veel plezier en goede resultaten. Zag net dat Derk toch ook mee gaat! Leuk.

Ik ga zondag even in Harsewinkel kijken......

Tot volgende week in Gouda!
Winfried

Ik wilde erg graag mee doen maar was helaas te laat met inschrijven :(
Volgend jaar ben ik zeker van partij, wel in een hotel met veel mooie dames graag :mrgreen:

Zo, net terug uit Belgie.
Wat een geweldige wedstrijd was dit! Het weer werkte natuurlijk er goed mee, maar het was dan ook gewoon een geweldige wedstrijd.
En ook nog eens met ee mooi resultaat! Op de eerste plaats (natuurlijk BPLR), maaaaar tweede.... Derk! (Nogmaals gefeliciteerd!) en derde Benoit Dierkxs. Job is elfde geworden wat ook een zeer goed resultaat is als je kijkt naar de deelnamen.

Let wel, 39 deelnemers! Gisteren (zaterdag) 2 ronden gevlogen. Dat is dus 1 voorvlieger en 78 wedstrijdvluchten!!!! 8:30 beginnen en 19:10 klaar. Ik had het toen wel even gehad....
De startmethodiek was dan ook iets anders. Zodra de vlieger uit de spin kwam steeg de volgende op. Werkt als een speer.

Kortom, leuke wedstrijd.

Petje af, Derk, toch geen misselijke prestatie!

(en Job natuurlijk ook, maar ja, 2e is natuurlijk nog beter ;))

Dat zijn de dingen die ik het meest heb onthouden.... Bert delaere 4e. Lassi Nurilla (Fin) 5e wat een topprestatie is.
De rest zal wel op hun site komen, maar de Belgen zullen eerst nog wel een feestje vieren........

Ook leuk om te kijken (en daar komen ook uitslagen op) f3aworldcup.com

Is er al een volledige lijst met de uitslagen ?

het zal vast op de AASH site snel komen met alle punten erbij, maar bij deze de ranking

1 BPLR
2 van der Vecht Derk
3 DIERICKX Benoît
4 DELAERE Bert
5 CARAYON Cédric
6 NURILA Lassi
7 Leveille Rodolphe
8 CHRISTOPHER Richard
9 QUELLIER Julien
10 BOSSARD Arnaud
11 VERKERKE Job
12 RANSLEY Brandon
13 CATON Kevin
14 YEGUIAYAN Jean
15 MÄNDL Stefan
16 DEBANS Michel
19 WERION Gérard
20 AHO-MANTILA Antti
21 REYNDERS Alain
22 LENAERTS François
23 ZAHAVI Ram
24 VAN GOMPEL
25 SCHIFFLER Bruno
26 HAASE Peter
27 BOSSARD Christian
28 BOURDAIRE Arnaud
29 LENAERTS Jozef
30 BERENDSE Haijo
31 WEYENBERGH Jordann
32 JAFFRE Logan
33 VAN WIJCK
34 WALFORT Martin
35 BOULVERT Mathias
36 SILSBY Arthur
37 GAY Jean
38 COSNER Armel
39 DUPOND Michel

Dan moet ik natuurlijk ook nog even vermelden dat ook dit jaar het weer een fantastisch toernooi is geweest. Ik denk dat we tevreden naar huis mogen keren met een hollandse tweede plek!!! Ikzelf ben ook tevreden, ik heb de 11de plek weten te veroveren. Waarbij ik 1 goede vlucht heb gemaakt en 2 slechte. Waarbij 1 ronde met een nul voor figuur M. Ik heb even zitten rekenen, als ik deze domme fout niet gemaakt had was ik op plek 8 geeindigd. Jammer dus! Maar zoals gezegd was het een zeer geslaagd weekend. MEt veel hollandse deelname. Volgend jaar dus meer, vast maar even de lijst samen stellen :-) :
Derk
Job
Richard
Haijo
Hans
Roy
Henri

Dan nog hopen op weer 2 NL juryleden, wat aanhang erbij en we zijn met een club of 15 man in Sivry! Dat wordt gezellig.

Ik weet niet of ze daar zitten te wachten op een prutser met een 110 size kistje, maar _als_ er volgend jaar een utrechtse delegatie gaat, en ik ook qua thuisfront kan, ben ik er als toeschouwer iig wel bij :)

dat is geen enkel probleem, je ziet allerlei soorten kisten. De nieuwste maar ook oude modellen. Van klein naar groot, als je er maar strak mee vliegt. Dus als je komt, dan niet alleen om te komen kijken, maar vooral ook meevliegen!

Back