Nog plek indoor (Heli) Almere 1 April

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door venzent, 24 mrt 2007.

  1. venzent

    venzent

    Lid geworden:
    20 sep 2006
    Berichten:
    343
    Locatie:
    Almere
    Er is nog plek voor de indoor van zondag 1 april (geen grap) van 14.00 tot 17.00 uur, kosten € 6,- pp. Stuur een pb met je naam en emailadres, je krijgt dan alle gegevens toegestuurd.
     
  2. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Verhuist naar micro helies
     
  3. venzent

    venzent

    Lid geworden:
    20 sep 2006
    Berichten:
    343
    Locatie:
    Almere
    Waarom? Het is toch een indoor-event ?????
    Wat moet er dan volgens jou zijn wil het onder de cattegorie "indoor" vallen?
     
  4. Amstel76

    Amstel76

    Lid geworden:
    20 mei 2005
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Emmeloord
    Eigenlijk als je het het helemaal goed wil doen hoort het in het subforum "Meeting's" te staan, maar daar heb je helemaal kans dat niemand het leest.

    Ik ben er in ieder geval weer bij :D
     
  5. bier-Ton-

    bier-Ton-

    Lid geworden:
    11 feb 2007
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    Wat zijn de eisen om daar te vliegen? (voor mij nog een groot woord).
    Ik ben nog niet zo bekend met meetings en kan mij voorstellen dat een ervaren helivlieger voorrang krijgt op een helischuifer zoals ik :wink: .
    Ben in elk geval wel geintereseerd, zeker als het net zo gezellig is als in Hoofddorp
    Oja, Niek je krijgt nog een biertje voor de hulp!!! en het onderstel is weer gemaakt en heb een aantal op reserve, dus je kan weer je gang gaan :D
    Ik hoor het wel
     
  6. venzent

    venzent

    Lid geworden:
    20 sep 2006
    Berichten:
    343
    Locatie:
    Almere
    De enige eis is, is dat je gezellig bent....Ervaren vliegers krijgen zeker geen voorrang. Er komen meer mensen die nog in de leerfase zitten, dus dat is totaal geen probleem. Stuur even een pb met je naam en emailadres als je wilt komen, je krijgt dan alle gegevens toegestuurd.

    Niek, kom jij nog?
     
  7. bier-Ton-

    bier-Ton-

    Lid geworden:
    11 feb 2007
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    Helaas heb ik een verjaardag in de familie die dag :cry: , maar zijn er nog meer datums in de pen, zoja wil ik (en mischien andere) die ook weten .
    Van Niek had ik vernomen dat het regelmatig is bij jullie en heb er echt zin in :D .
    Groetjes Ton.
     
  8. Amstel76

    Amstel76

    Lid geworden:
    20 mei 2005
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Emmeloord
    Voor zover ik het van venzent had begrepen iedere 2 weken, dus nog kans genoeg om te komen lijkt me ;)
     
  9. bier-Ton-

    bier-Ton-

    Lid geworden:
    11 feb 2007
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    Venzent, was je al bezig voor de volgende meeting??
    Laat het dan even weten :D :D :D
    Alvast bedankt.
     
  10. venzent

    venzent

    Lid geworden:
    20 sep 2006
    Berichten:
    343
    Locatie:
    Almere
    Zoals het er nu uit ziet, wordt dat 22 april. Ik heb nog niet de zaal gereserveerd, maar zodra dat alles bekend is, en er nog ruimte is na alle vaste deelnemers gemailed te hebben, zal ik wederom ook hier een bericht plaatsen. Dit zal dan uiterlijk 4-5 dagen voor de indoor meeting zijn.
     
  11. bier-Ton-

    bier-Ton-

    Lid geworden:
    11 feb 2007
    Berichten:
    221
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    Zet mij maar op de lijst als het de 22ste door gaat, tegen die tijd stuur ik wel een PBtje.
    Lijkt mij heel gezellig :D.
    P.S.
    Mischien zijn er nog mensen die mee willen rijden vanuit de Haarlemmermeer???
     

Deel Deze Pagina