Nogsteeds Hulp gezocht afstellen omgeving amsterdam!

Hallo,

Ik heb sinds kort een hk450 overgekocht via dit forum, maar ik krijg de heli niet afgesteld. Ik heb veel ervaring met vliegtuigen, maar helis zijn toch heel andere koek. Ik ben ermee naar de modelbouwwinkel geweest maar die was volgens mij niet zo blij met mijn komst en daarmee de hk450. Ik werd de laan uit gstuurd of ik mocht 50 euro per half uur aan afstelkosten betalen...

Dus woont er iemand in de omgeving van amsterdam (ik woon in diemen) die mij voor eventueel een kleine vergoeding de goede weg op wilt helpen en het een en ander wilt uitleggen/afstellen? Ik hoor het heel graag.

Mvg Jesse

Laatst bewerkt:
He Jesse,

Op zich niet zo vreemd als je ergens zomaar binnen loop dat je dan moet betalen voor een dienst.

Ik woon niet in je omgeving dus kan je niet helpen. Op zich, je geeft aan dat je wel wat ervaring hebt, is het afstellen van een heli niet zo moeilijk. Uiteraard jezelf even op diverse forums inlezen en je komt een heel eind.
Een testtafel zou als je gaat bouwen/afstellen, geen overbodige luxe zijn. Daarnaast moet je goed weten wat je zender/ontvanger kan. Zal best goed komen.

Succes met je HK

Ik begrijp de reactie van de modelbouwwinkel ook wel. Ik kom daar binnenlopen met vervloekt materiaal. Ook vind ik de vergoeding die zei vragen terecht, voor niets gaat de zon op, maar ik vind het gewoon te veel geld ;)

voor niets gaat de zon op, maar ik vind het gewoon te veel geld ;)
Tja, voor 100,-/uur wil ik wel de hele dag heli's afstellen :p Ik werk in amsterdam-zo en kan je misschien wel eens helpen maar advies via het forum is toch ff makkelijker en sneller.
Nuttcaze/Marc heeft naar mijn mening wel goede instructie video's gemaakt, zelf een hoop van geleerd. Je vind ze op ‪Kanaal van nuttcaze‬‏ - YouTube en zoek daar op hk 450; het bouwen en afstellen legt hij uit in die video's.