nomac vergadering

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door qwerty, 7 sep 2007.

  1. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein
    Dat dit bij iedereen had kunnen gebeuren is zeker een feit.

    Ik was erbij zondag. RK reed heel behouden en moest vaak inhouden.
    Dit is gewoon klote dat het nou juist hem moest overkomen.
     
  2. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein
    Zeker jammer.:(
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik vrees dat hier een oude discussie weer gestart wordt. Mijn persoonlijke mening is dat iemand die er voor gestreden heeft om te promoveren naar een hogere klasse of om in zijn huidige klasse te blijven altijd voorrang heeft op mensen die nieuw in willen stappen en zo denkt volgens de stemming ook de meerderheid.
    We zijn het er gelukkig over eens dat dit een ongelukkige situatie is maar om even je opmerking in het algemeen (!) tegen te spreken, is iemand waardig genoeg om direct hoger in te delen als hij of zij niet tussen de mindere rijders kan/wilt rijden ?

    Ook even terugkomend op de 30 NOMAC plaatsen, dat verhaal hebben we gehad. Er zijn precies de 30 mogelijke startplaatsen vergeven. Dat er mensen zijn die niet op komen dagen kan gebeuren (weet jij ook alles van), dat er iemand gestopt moet zijn weet ik niets van maar ook hierin is via de reglementen en per uitzondering via een stemming bepaald dat er geen optie is om een 31e man toe te laten.
     
  4. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Weet iemand waar de uitslag en de rondetijden van de BC10 van afgelopen weekend in Rucphen te vinden zijn?
     
  5. snowmansion

    snowmansion

    Lid geworden:
    12 nov 2007
    Berichten:
    1.626
    Locatie:
    N-H
    Laatst bewerkt: 19 mei 2008
  6. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
  7. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    Daar waar het gebeurde is gewoon een gevaarlijk punt, het gaat daar denk ik elke wedstrijd wel eens wat fout. (of het nu promo of NK is)
    Als je daar een soort matras van 10cm hoog neer zou leggen word het een stuk moeilijker om door te schieten... en wat de kans op schade (en gevloek) aanzienlijk vermindert.
    Op Fiorano hebben ze hier en daar van dat soort matrassen liggen en werken goed. (in VRC staan ze, nu liggen ze plat ter verbetering van het zicht op de baan)

    Richard reed afgelopen weekend met een witte kap... helaas waren er nog een stel die voor die kleur kozen.
    Met een 3 tal witte bodies was het moeilijk om te weten ofdat nu een echte snelle rijder achter je zat of "gewoon" een promo concurrent.... dat zou zeker niet hebben meegeholpen voor Richard om door het verkeer heen te komen.

    Richard en ik hebben een aantal rondes met elkaar staan stoeien maar waar ik zonder problemen door het verkeer kwam, kreeg Richard letterlijk alles over zijn auto heen.
     
  8. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Helemaal mee eens.
    Knap dat je dat kan concluderen....
    Wellicht denkt de meerderheid juist "bekijk het maar, ik heb mijn plekje"....

    Je eerder geplaatste opmerking over "dat we allemaal onderaan begonnen zijn", klopt, RK is dat.... 5 jaar geleden ofzo, daarna werd hij Nederlands kampioen 1/10, en heeft volgens mij zelfs een EFRA A-licentie.....
    Klopt, ik heb voorgaande jaren bewust gekozen om mijn schrap resultaat te "kiezen", dus om dan af te melden (niet op komen dagen is niet waar, heb netjes afgemeld, kan jij niet weten, je was nog geen sectiebestuur.)

    En precies dit heb ik meegenomen in de keuze die we dit jaar kregen om eenmalig 31 man toe te laten, jammer dat er 13 waren die dit anders zagen...

    Ook ik verlaag mijn kansen (maak het wellicht onmogelijk) op een podiumplaats, maar dan nog was dat voor mij geen reden om tegen te stemmen.....
     
  9. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    er zijn 2 punten bij de BB waar dit kan gebeuren.
    Bij de MACH ligt een dik scheepstouw op plekken waar niet "binnendoor gestoken" mag worden. Wellicht dient de BB dit ook te doen.....
    Tuurlijk, op het eind van de NK finale dan eventjes weghalen voor John, maar dat is wat anders... ;)
     
  10. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Is dat niet hetzelfde? deze mensen hebben voor dat plekje gestreden.....

    De opmerking was ook bedoeld voor een ander deel van het startveld, die zijn hard bezig ervaring op te bouwen en daar moet je als ervaren rijder ook respect voor hebben en rekening mee houden, dat gebeurd immers ook op clubraces en vrij rijden lijkt mij.

    Dat RK ervaren genoeg is weten we allemaal en je kunt over zijn positie blijven doordrammen maar dat helpt niet, niet in zijn positie en niet in de sfeer er rond om heen.
     
  11. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    4 van de stemgerechtigden hebben niet voor dat plekje gestreden... maar daar heb ik het toen ook al met je over gehad.
    Het klopt dat volgens de regelementen alles nu gegaan is zoals de regelementen voorschrijven, maar echt "menselijk" vind ik het niet....
    Mijn mening is dat de Nomac het "lef" had moeten hebben RK gewoon te plaatsten i.p.v. een stemmingsronde....
    Tuurlijk als hij op zijn bankrekening had gekeken, of als hij internet beter had gevolgd.... ben ik helemaal met je eens, heb ik hem ook verteld,betreurt hem ook, maar het inschrijven dit jaar liep toch al raar, had hij nu echt niet het voordeel van de twijfel kunnen krijgen?.....

    Vrij rijden, ja en nee, op de MACH wordt er geregeld aan rijtijden gedaan....
    Clubraces, nee. Dan rij je ook in de groep van je eigen sterkte....
    Vorig jaar deed ik een van de laatste clubraces eens mee, werd meteen in een sterkere groep ingedeeld.
    Maar wellicht is de MACH daar anders in dan de BB...

    Gedane zaken nemen geen keer, dus laten we inderdaad maar ophouden erover, maar ik wilde het eventjes aanhalen, omdat Dennis precies dit had beschreven.
    Ook weet ik dat RK bekend staat om het fanatiek zijn en wellicht soms iets te, maar goed afgelopen NK werd er ook flink gescholden op de rijdersstelling tijdens mijn halve finale, in het heetst van de strijd kan dit natuurlijk....
     

Deel Deze Pagina