[NOOB] ARF DJI NAZA F450 kit -> RTF Maken

Hallo,

ik ben een beginner in de multicopter-omgeving.

Ik studeer Film en wil deze toestellen graag gebruiken voor luchtbeelden te maken met gopro, dlsr etc.

Ik ben nu op een ARF DJI NAZA F450 kit beland en wil hem graag bestellen, maar eerst wil ik graag weten welke transmittor - receiver en batterij - lader erbij koop... Ik heb al vaak de Spektrum DX6i met AR6210 zien passeren, maar qua batterij en lader heb ik nog geen idee...

Zijn er winkels in belgië waar ik deze producten kan bestellen (alles buiten de arf kit, want die heb ik praktisch al)?

Alvast bedankt.
Michiel

Hallo,

ik ben een beginner in de multicopter-omgeving.

Ik studeer Film en wil deze toestellen graag gebruiken voor luchtbeelden te maken met gopro, dlsr etc.

Ik ben nu op een ARF DJI NAZA F450 kit beland en wil hem graag bestellen, maar eerst wil ik graag weten welke transmittor - receiver en batterij - lader erbij koop... Ik heb al vaak de Spektrum DX6i met AR6210 zien passeren, maar qua batterij en lader heb ik nog geen idee...

Zijn er winkels in belgië waar ik deze producten kan bestellen (alles buiten de arf kit, want die heb ik praktisch al)?

Alvast bedankt.
Michiel

f450 met dslr kan volgens mij niet?

f450 met dslr kan volgens mij niet?

zoiets had ik wel verwacht :)

Dan zal ik deze gebruiken als starter/oef samen met de gopro... Zijn hier leuke gimbals voor?

Ik ben nu vooral op zoek naar een goeie webshop in BE of NL waar je allerhande rc onderdelen kan krijgen (o.a. Spektrum DX6i + AR6210 ontvanger en 3s 3300 batterij + lader)

Iemand een idee?

grtz

ok, bedankt voor de replies!

Toevallig ook aanwijzingen ivm een leuke gimball voor de gopro onder de f450 te hangen, eventueel met een tilt-funtie?

grtz

Back