noob vraagje

• Topicstarter Topicstarter lunaticz0r
  • Startdatum Startdatum
L

lunaticz0r

Guest
hallo iedereen, ik heb even een vraagje voor de slimmer mensen hier :)
ik ben een inline skater, en heb een paar skates van plastic/iets wat er erg op lijkt (plaatje :
RAZORS_ARAGON3_FULL.jpg
en
A3.JPG
)

ik wil nu deze boot ''verven'' maar niet met een simpele spuitbus want dat gaat er natuurlijk vaak snel af ivm het vallen/schuren over de grond.

hierbij kwam ik dus op zogenaamde ''rit dye'' via google en via een amerikaans skate website die dit verkopen om skates te verven in een soort poeder waarmee je water mengt, enigste probleem is hierbij dat de verzendkosten 60$ zijn en dus niet waard om het over te laten shippen voor die kleine potjes...daarom zoek ik dus in nederland of ergens GOEDKOOP hetzelfde! iemand ideetjes?
graag reacties die helpen ^^

-lunaticz0r

eerst primer (epox hechtprimer) goed ontvetten .
als je het met een spuitbus gaat doen weet ik niet of er epoxprimer spuitbus zijn.
zou je even moeten kijken op de spuitbus , moeten lezen of die geschikt.
het afslijten van de verf blijft
twee keer pum en gaan met die banaan
gr jerlin

ik heb toch echt in mn post gezegd niet met een spuitbus haha amar toch bedankt voor je reactie :P
maar ik wil graag een reactie over de zogenaamde rit dye :) waar ik die kan kopen

jaa daar kwam ik gister ook terecht maar ik wist niet zeker of dit dus goed was maar ok dank je dan koop ik gewoon vanuit duitsland :)

Back