NOODVERORDENING INZAKE NUCLEAR SECURITY SUMMIT Gem Haarlemmermeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
De verordening treedt in werking op zaterdag 22 maart 07.00 uur en blijft van kracht tot
woensdag 26 maart 18.00 uur.

Maar let vooral op art.4

Bij het voorhanden hebben telt alles wat je thuis hebt ook mee, tenminste zo is het bij vuurwapens, dit zou betekenen dat al je RC spul dat je thuis hebt staan verboden is volgens deze noodwet:confused:

Artikel 4 – Afstand bestuurbare objecten
Het is eenieder op de in Bijlage 1 - Plattegrond 1 genoemde dagen en tijden verboden in de
openbare ruimte op afstand bestuurbare of programmeerbare vlieg-, voer-, vaartuigen of
andere objecten te besturen, voorhanden te hebben of te laten vliegen/varen/rijden.

http://www.haarlemmermeer.nl/dsresource?type=pdf&objectid=hmmprodred:86707&versionid=&subobjectname=

Jan

Volgens mij is er al eens een draadje hierover gesloten door de moderatoren...:rolleyes:

En om heel eerlijk te zijn: sorry, maar hou eens op met dat paniekvoetbal....

Ondanks Volksmenner Pim F., ondanks paniekvampier Rita V., en ondanks Xenofobe haatzaaier Geert W., is Nederland (gelukkig) nog steeds geen land waar een noodwet ingevoerd word, om vervolgens Razzia's te organiseren op zoek naar iedereen met een modelvliegtuigje.

Die wet bestaat puur en alleen als kapstok, om een kwaadwillende aan te kunnen pakken op alles wat voorhanden is, die wet bestaat uitdrukkelijk NIET, om de politie of wie dan ook vrij spel te geven tegenover een bepaalde groep mensen....

Dus maak je niet druk, en weet je: hoe erg is het nu, om dat spul die vier dagen even op de plank te laten staan????

Van de 52 weekenden die het jaar telt, vallen er sowiso voor de meeste mensen al minstens 25 af vanwege slecht weer of andere dingen zoals familiverplichtingen....

Laten we ons nu vooral niet druk maken om slechts een (1) weekendje wat door andere oorzaken uitvalt....

En voor ieder die nu roept "daar gaat het niet om, het gaat om het principe!" kan ik alleen maar zeggen dat je bezig bent nutteloos stennis te schoppen.

Al dat gelul....

Groet, Bert

....verboden in de
openbare ruimte op afstand bestuurbare of programmeerbare vlieg-, voer-, vaartuigen of
andere objecten te besturen, voorhanden te hebben.....

Hij heeft wel een punt natuurlijk.
Je zal maar dakloos zijn en onder een brug (= openbare ruimte) wonen. ;-)

Jammer. Ik wilde net die dag met de quad boven de A4 hangen om een filmpje te maken van Obama. Is hier toch vlak achter :p
Maar inderdaad mag ik officieel die dagen niet vliegen. Nu blijft het ook flink waaien dus maakt niet zoveel uit maar mocht er een lekkere vliegdag komen ga ik rustig op mijn veldje staan. Denk niet dat daar problemen van komen als ik wat sta te klooien met een heli.

Bij het voorhanden hebben telt alles wat je thuis hebt ook mee, tenminste zo is het bij vuurwapens, dit zou betekenen dat al je RC spul dat je thuis hebt staan verboden is volgens deze noodwet:confused:

Artikel 4 – Afstand bestuurbare objecten
Het is eenieder op de in Bijlage 1 - Plattegrond 1 genoemde dagen en tijden verboden in de
andere objecten te besturen, voorhanden te hebben of te laten vliegen/varen/rijden.

http://www.haarlemmermeer.nl/dsresource?type=pdf&objectid=hmmprodred:86707&versionid=&subobjectname=
Jan

"Thuis" is geen openbare ruimte. Hou eens op met stennis schoppen over niks.
Ga die dagen je materieel een goeie onderhoudsbeurt geven of zo...

Wat vallen jullie Jan onevenredig hard aan zeg. Doe es even kalm. Straks krijg je het aan je hart..

Ik heb het vorige draadje over de summit gestart en laten sluiten door een mod aangezien er alleen nog maar in gezeurd werd. Datzelfde zal hier ook wel weer gebeuren.... ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien ook maar beter. Elke keer weer die mensen die op hoge toon de sfeer verpesten ben ik meer dan zat. Stelletje kleuters..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back