NRX18

Roelof

Moderator
Moderator team
Forum veteraan
Ik zit mij nu alweer voor te bereiden voor de komende winterseizoen.
Er was al lang over gepraat en is nu eindelijk in de winkels verkrijgbaar, de Nanda NRX18 ontworpen door Masaki Hirosaka.
http://bbs.rc-evo.com/viewthread.php?tid=562&extra=page=1

Nou ja...ontworpen....
De basis is een M18 waarbij deze persoon zich uitgeleeft heeft met wat de standaard M18 te kort kwam (zoals ik dus ;) ). Uiteindelijk zijn alle onderdelen geheel nieuw gemaakt om een geheel eigen product neer te zetten maar is nog veel uitwisselbaar met de M18 zoals de gehele aandrijflijn.

Het meest mooie aan deze auto zijn de verstelbare bovendraagarmen welke mogelijk direct op de M18 te plaatsen zijn. Het nadeel is dat de velgen niet compatible zijn met de MRS4/M18 maar door gebruik te maken van M18 assen en adaptervelgen schijnt dat zo aangepast te zijn.

Heel mooi is de alles-in-1 module die optioneel is. 1 kastje waarin de regelaar, servo en ontvanger zit. Alleen draden voor de accu en motor maar niet geschikt voor de mensen die meer of anders willen.

OK, meer info over de NRX18 is op dit forum te vinden waar veel NRX18 gebruikers zitten:
http://bbs.rc-evo.com/forumdisplay.php?fid=11
Veel foto's en info, soms niet in het Engels :roll:

De auto is momenteel in Nederland bij oa. ROAL leverbaar voor 75 euro, goedkoper dan de M18 !
Als het moment er is ga ik hem halen.

Mooi wagentje :D er zullen wel een hoop tuning options en conversion kits voor komen 8) :P En roelof ga je er ook weer een heleboel gekke dingen mee doen :D zoals met je RS4 en M18 ??.

Greetz florian

Nou ja, de upper-center motormount met de accu als een 6-cellen saddlepack bevalt mij zeer goed en zal dat wel de standaard mod worden. Verders bevat de NRX18 alle andere mogelijkheden die ik extra op mijn M18 mogelijk heb gemaakt.....

Maar ik heb alle tijd om hem aan te schaffen en lichtelijk te verbouwen. Ik heb nu wel met mijn M18 een halve seconde winst gevonden op een 10 sec rondje op een tapijtbaan en lijk ik eindelijk vooruitgang te boeken bij de RACO competietie, de Baanbrekerscompetitie heb ik bijna in mijn zak zitten :)

heel veel zijn het misschien niet met mij eens :oops: maar ik vind de xray m18 er beter uit zien maar das ieder zijn eigen :wink:

Er beter uitzien hoeft niet gelijk op te gaan met prestaties. Ben je een racer zal je zien dat de NRX18 de betere keus is.

mwa weet niet, m18 rijd al zo als ik hem nu heb:

mijn setup:
stock chassis
nosram hawk esc
mabuchi 280 motor
5cell gp1100
hitec hs-85mg

rijd hij al perfect, maar jah heb ook nog nooit met die nrx gereden. denk ook niet dat ik hier in het noorden goed aan onderdelen kan komen, jah bestellen maar jah.

das mijn mening, en ieder heeft zijn eigen :wink:
m.v.g. stefan koning

haha op die link :lol: :lol:

QUOTE:
原帖由 RC_RoCk 於 2006-1-2 11:20 PM 發表
白色果套只系实验品~~
自製的? 那裏買?我都想買呀,原本個底好林..

[ 本帖最後由 skyrobber 於 2006-1-3 04:05 AM 編輯 ]

grappig gezicht dat chinees japans of wat t ook is :D

ow sorry nu weer ff :ontopic:

Het is jammer dat ik nu me RS4 heeeeel erg aan het verbouwen ben en me cyclone aan het opbouwen ben voor outdoor comp. anders zou ik ook wel zeer geintresseert in de NRX18 :D

Art nr 231593 - 89

Ik ben er vanaf gestapt om de volgende redenen:
- de kit is te veel slap plastick (een maat van mij heeft hem gekocht)
- Onder de kogels van de draagarmen zitten achtelijke kleine ringetjes die je moet gebruiken
- de velgmontage is geheel afwijkend, er zijn nu wel adaptervelgen voor de montage van de huidige micro velgen verkrijgbaar.
- Er moet erg veel gebeuren om de kit competief te maken, de mening die ook op div. Micro forums wordt gedeeld.

De introductie deed meer beloven dan wat je er uiteindelijk voor krijgt.

Vandaar dat Conrad hem zo ''goedkoop'' aanbied onder een andere naam, het is dus een misgeslagen plank.
Wel jammer want ik zag hem bij shop ROAL niet meer staan en het leek mij wel wat.
Dan gaan we maar door met de M-18 :roll:

Back