Nso 1:8 stockcar race de peel drivers 9-10-2011

leuke beelden :D

stockcar Racing wordt HOT!!!!!

en ze doen het ook nog goed in de regen :cool: . wat voor banden worden daar voor gebruikt ?.

Gr Richard

ps. waar koop ik er een. Resper ben ik me bekent. zijn er nog meer optie.s ?

en ze doen het ook nog goed in de regen :cool: . wat voor banden worden daar voor gebruikt ?.

Gr Richard

Ik neem aan dat ze gewoon een vorm van regenbanden ervoor gebruiken

actie beelden special

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi

Ik bouw ze vaak zelf, zo hou je het vrij goedkoop. Een standaard chassis kant en klaar ligt zo rond de 80 a 90 euro terwijl er voor een tientje staal aan zit. Bovendien is het bouwen het leukste van de hobby vind ik altijd. Ik heb zel diverse tekeningen die ik dan 1:1 uitprint en dan bouwen maar. de benodigde onderdelen zijn genmakkelijk te krijgen bij de diverse clubs in Nederland. SRP de Peeldrivers | radio controlled stockcar racing

ok thanx voor de info,, ik ga even rond kijken .
ik heb nog een yu`can jaren 80. was toen van bart smit . maar die staat nu op de plank mooi te zijn . maar een wedstrijd stockcar ontbreekt nog aan mijn collectie :cool:

Gr Richard

Op marktplaats staat ook nog een hele mooie te koop, alleen heeft die een heel ander chassis. Hoe zit dat eigenlijk, je hebt een "engels"chassis en zoiets ala Resper, rijden die ook in verschillende klassen ofzo?

Op marktplaats staat ook nog een hele mooie te koop, alleen heeft die een heel ander chassis. Hoe zit dat eigenlijk, je hebt een "engels"chassis en zoiets ala Resper, rijden die ook in verschillende klassen ofzo?

Hoi
nee ik heb nog geen Resper maar heb de stockcar wel gezien ook een ding.
ik kijk nog even rond bedankt.

Back