NTM Prop Drive Series 35-36A 910Kv

ja ik heb wel een paar goeie motors daar gezien alleeen zijn een stuk duurder dan hk in nederland, maar heeft iemand misschien ervaring met de motor die ik aangaf

Ik heb deze motor zojuist ingebouwd in mijn FC.
Het past allemaal net met de motordraden.
De maiden moet nog komen dus mbt vliegervaring met de motor kan ik weinig nuttigs zeggen.

Beste Sander,

ik vlieg mijn funcub met precies die motor, de ntm 3536 910kv en dat vliegt goed.Ik heb er zelf een 12x6 APC prop op voor iets meer snelheid.Hij gaat dan niet eindeloos verticaal, dan moet je een NTM 3542 1000kv monteren met een 13X4 prop.(Heeft er ook opgezeten).Om de 3542 te monteren moet je wat schuim aan de boven-binnenkant onder de motorkap weghalen zodat de motor er niet tegen aan loopt.EN oppassen met de draden inderdaad,goed aan de kant buigen en vastzetten!
Prop GOED balanceren anders krijg je trillingen in de neus.(Ik heb er een alu motorschot opzitten ook)

Stroom met de NTM 3536 910kv en 12X6 prop is volgas (statisch,dus stilstaand) ongeveer 31A .

Werkt goed met die motor,maar niet als je wil prophangen ofzo, Dan moet je de zwaardere motor hebben.

Succes!

Groeten, Ferry

Ik ben blij om dit te horen, en past de 35-36 op de originele schroef gaten want ik heb al een keer de motor mount moeten uit boren.
a7ebe5ah.jpg

Ik heb een Turnigy 40 amp regelaar er op zitten, ik neem aan dat de 35-36 hier goed op zal draaien

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb zelf de 42-48 motor van de NTM serie in een Nemesis zitten, heel tevreden over.

Stevo

Zo te horen is iedereen tevreden of ntm prop drive series, dus ik ga deze week maar de 35-36a bestelllen

Laatst bewerkt door een moderator:
Oh ja,

bestel wel als het kan een motor-as mee, deze breken vrij snel bij een nose-over of onbalans in de prop,ze breken precies waar de borging op de as zit.Ik heb de as van een 4mm rondstaal (assenstaal) zelfgemaakt,en ipv de borging zo'n ring met een inbusschroef gemonteerd(zoals waar je de wielen van een landingsgestel vaak mee vastzet).

Groeten,

Ferry

Oke ik zal een asje mee bestellen, maar nog een vraag kan je via de originele schroef gaten, de motor vast maken?

Gr, sander

Back