nu lama v4 wat hierna

Zat ik ook aan te denken zag namelijk al slijtage op het tandwiel....
Wat is het verstandigste om mee te gaan starten als beginner in idle up of in normale mode?

Als je kan hoveren en de thottle hold snel weet te vinden wanneer er iets mis gaat kan je beter gewoon met idle-up ofwel een constant toerental vliegen.

(posted with a tablet)

Heb vanmorgen het tandwiel gestript........
Heb er 2 nieuwe voor gehaald zonder lager en het oude lager krijg ik er met geen mogelijkheid uit dus sta aan de grond tot ik een tandwiel met lager of een one way bearing heb gevonden.
Als iemand er een of meerdere te koop weet houdt ik me aanbevolen.
Vloog in idle up maar had hem ruim daar voor rustig opgetoerd in normal tot mid stick en toen de schakelaar omgezet.
Was net klaar met vliegend te finetunen en toen ik alles goed had staan met de trims vrij goed in het midden toen in een hover ineens de aandrijving weg viel.
motor verschoven.

Maar heb al wel gedurft side in te hoveren, pirouette te draaien en een klein beetje tail in rond te vliegen.
Met de wind van vandaag vond ik het toch vrij stabiel vliegen vooral een strakke staart vergeleken met mn lama en voorheen mijn honeybee v1

Heb vanmorgen het tandwiel gestript........
Heb er 2 nieuwe voor gehaald zonder lager en het oude lager krijg ik er met geen mogelijkheid uit dus sta aan de grond tot ik een tandwiel met lager of een one way bearing heb gevonden.

Pijpje of bout zoeken (iets kleiner) en dan in de bankschroef het lager er uit drukken
Groet
Martin

Als je kan hoveren en de thottle hold snel weet te vinden wanneer er iets mis gaat kan je beter gewoon met idle-up ofwel een constant toerental vliegen.

(posted with a tablet)

Alleen jammer dat die niet op de standaard zender zit. Dus lekker op normaal laten staan, in het begin
Groet
Martin

Laatst bewerkt:
Back