Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oewaar?Binnen 30 minuten ben jij met de auto aan een zeer fatsoenlijke helling. Perfect voor west/ noord-west. En knallen maar!![]()
Mogelijk; het toestel vloog in eerste instantie recht weg, de duik naar links begon na een meter of 10-15. De snelheid liep toen al op.Misschien te zacht gegooid?
Nee, dat kon ik niet, want ik was degene die het toestel gooide en 5 seconden later was het voorbij. De instructeur zei dat 'ie tegen stuurde, maar ik vermoed dat de luchtsnelheid nog te laag was om de roeren effect te laten hebben.Ik twijfel aan het idee dat hij nog niet snel genoeg vloog om te sturen want dit soort kisten moet je zonder wind en zonder motor gewoon met een handstartje weg kunnen gooien en uit kunnen laten zweven. Kon je zien wat de roeren deden toen hij weg dook?
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dat met een onbekend model altijd eerst doe: gewoon een simpel worpje om zwaartepunt en reactie op de roeren te testen.
Met de motor aan gaat het altijd veel sneller en moet je dus ook razend snel reageren, als cg niet goed is ben je dan dus ook al snel te laat en dst kan je met een trimworpje allemaal voor zijn