nylon voor hoogstart

Hoi daar,

misschien hoort dit in het F3J forum, maar toch even hier.
Ik heb na een week of 2 mijn EMC-VEGA allround 100 hoogstart set binnen... nou ja, set ?

Nu blijkt het nylon te ontbreken. Wie weet welke dikte ik nodig heb voor een Supra van maximaal 2200 gram (met ballast) en waar ik hier snel aan kan komen ?

Alvast bedankt
Bob

Laatst bewerkt:
Dat dacht ik ook... maar zat er echt niet in... jammer.. morgen niet omhoog dan :-(
Eens kijken of ze op deze mail wel gaan reageren?

Bob

Alvast bedankt Jeedee, even kijken hoe alles logistiek uitkomt. Zo vlak voor een paar wedstrijden vlieg ik liever dan dat ik in de auto zit :-)

Bob ik heb ook nog wel wat liggen... eerst komende keer krijg je alles van mij :) ...

mij ervaring met emc-vega was ook dat de helft ontbreekt en daarna nauwelijks mee te communiceren was.

Ben klaar met het incomplete setje.

Bob alstublieft hier heb je het...

is niet te merken dat je er klaar mee bent Robert :D

Wel opvallend dat we beiden een incomplete set hebben ontvangen...

is niet te merken dat je er klaar mee bent Robert :D

Wel opvallend dat we beiden een incomplete set hebben ontvangen...

Probeer morgen op de meeting te komen. Vanavond nog een vrijgezellenfeestje....... Als ik kom neem ik wel een spoel mee. Staat sinds F5J te verstoffen. Welke dikte?

Johnny

Zo heb je geen nylon, zo en auto vol :-) Erik zou wat meebrengen en Robert heeft ook nog!...
Ik zal vast wel eens wat breken dus ik hou me aanbevolen!

Misschien tot morgen, ik zal zachtjes goedemorgen zeggen ... goed ?

Bob

Het vrijgezellenfeestje nog overleefd Johnny ?

Euh, redelijk.....:(:( Beetje brak vanmorgen. Rond twee wat frisse lucht gaan snuiven bij mijn locale (biologische) boer. Had net mest uitgereden - dat mag want biologisch= gewoon op het land gesmeten worden. Met de neus in de boter of zoiets dus. Je boft maar met onze hobby.

Wil je nog meer details weten :rolleyes:?

Dus, nee ik heb het niet gered om rond 8 weer fris uit bed te komen.
Hoef me gelukkig niet te schamen, je hebt lijn. Goddank. Maak na de volgende wedstrijd maar ruimte in de station, neem nog wel wat meer mee.

En na alle jammerklachten over werk, ben ik ook sneu als ik gewoon laat in de avond moet beginnen :p?

Johnny

Jij vind het 'gewoon lekker' om nachtdier te spelen :D
Dan ben je toch niet sneu ?

mwa.. picture this is wel binnengekomen hoor .. ik zie een mooi blinkende xplorer aankomen .. bijna stallend op het (natte) doel aankomen... nog 2 seconden.. de piloot steekt zijn hand uit om de kist te pakken.. MIS ...

Spletsh ... :eek: keurige buiklanding!

:D

tot op heden geen reactie van EMC-Vega op mijn mail(s) over het ontbrekende nylon. Ik ben gelukkig voorzien maar erg netjes vind ik het niet. Naja, soms zit het mee .....

Back