Ochjeej.. Kortsluiting?, doet 't niet?

doe dit maar, da's het slimste....

neem gewoon het advies van caretaker ter harte.
morgen even terug naar de winkel, iemand die hier ervaring mee heeft hoeft het maar even in zijn handen te hebben om te zien wat er aan de hand is.

Zo via tekst is het vaak moeilijk te bepalen wat het probleem is.

En in de categorie inkoppertjes: RTFM ;)

en laat ffe weten wat het was ;)

Je zou denken dat hij hem direct in de ontvanger heeft geduwd en niet met een schakelaar ertussen..

voeg anders even je woonplaats aan je profiel toe.
Wie weet zit er iemand bij je om de hoek die je even kan helpen.

En ja hoor 't was kortsluiting.

Mijn servo's waren doorgebrand, heb netjes 2 nieuwe servo's gekregen van voorzien metale tandjes, en 'n nieuwe ontvanger!

Hele nette service.

'T was kortsluiting.

Waardoor? Foutje van jou of ergens anders de oorzaak te zoeken?

Dat weet ik niet.

't was iniedergeval een kortsluiting waarop de kastje helemaal niet meer reageerde.

Heb netjes een nieuwe ontvanger gekregen. Met 2 nieuwe servo's ( metalen tandjes ipv kunstof. )

Een stekkertje had verkeerd om gezeten (zie een paar posts terug), een algehele opblaastechniek voor veel elektronika.

Tja, en dan de winkelier laten opdraaien door de door jou veroorzaakte schade. Hoe zou het toch komen dat de winkels in Nederland duurder zijn dan webshops uit China en dat men steeds voorzichter wordt met coulance / servicegevallen? Ik vind het vergelijkbaar met diefstal.

Tja, en dan de winkelier laten opdraaien door de door jou veroorzaakte schade. Hoe zou het toch komen dat de winkels in Nederland duurder zijn dan webshops uit China en dat men steeds voorzichter wordt met coulance / servicegevallen? Ik vind het vergelijkbaar met diefstal.

Ik snap dat ook niet namelijk, vraag me echt af er namelijk een chIneese site waar je al je onderdelen goedkoop kunt inkopen.

Bijvb net zoals dealextreame.com

je kan ook zeggen dat de winkelier gewoon hele goede service heeft gegeven...een beetje winkelier kan zien, dat de boel is doorgebrand en erop uitmaken hoe het is gebeurt.

Ik vind het gewoon heel netjes, dat hij een nieuw setje heeft meegegeven !

service wordt een beetje te vaak misbruikt...

een goede service is wanneer een bedrijf de door hem veroorzaakte problemen of klachten snel en correct oplost. Liefst naar tevredenheid van beide partijen (je hebt altijd mensen die meer willen dan in eerste instantie aanwezig was)

het vervangen van een onderdeel wat door de gebruiker aantoonbaar gesloopt is, valt eigenlijk niet onder service
het is nl niet zijn probleem, het is jouw probleem wat je probeert bij de winkelier neer te leggen..

Dat hij hier zo mee omgaat is natuurlijk netjes
en voor jou heel prettig
maar eigenlijk geeft de beste man geld weg, want hij krijgt zelf het nieuwbedrag niet terug in dit soort gevallen
en op een gegeven moment, als iedereen dit doet, zit er een eind aan zijn bankrekening en gaan de shops hier failliet...

idd niet raar dat de shops in nederland wat moeilijk met garantie doen, en vaak duurder zijn dan hk shops..
problemen met die spullen worden vaak toch niet doorgegeven, omdat je dit regelmatig op eigen kosten terug mag sturen naar ze (en dat doet 90 % toch niet)

Back