Oefendag F5B

OK, dan bij deze..

Idee is om het te combineren met een vliegersvergadering.
Bepalen welke kant we opgaan, beetje inventariseren wie waar mee gaat vliegen om eventueel een opdeling van klassen te bespreken (invoering van limiters) en onze verdere plannen te kunnen bepalen.

Beschikbare weekends zijn 20-21 november of 27-28 november (de exacte dag ligt een beetje aan het veld waar we terecht kunnen, mijn voorkeur ligt op zondag.

dus... zet je naam even neer en je voorkeursweekend.

Gert-Jan 20-21 nov
Johan 20-21 nov
Gerben 21 nov 27-28 nov
Mark 21 nov 28 november
Theo 20-21 en 28 november
.
.
.
.

Laatst bewerkt:
20 Nov kan ik misschien niet (uitwijkdatum electrosleepmeeting Aeroclub Kennemerland)
21 Nov of 27-28Nov zijn voor mij OK.

Groet,
Gerben

Ik pas me aan, goed idee om de vergadering aansluitend te houden, onder genot van
een drankje en een hapje natuurlijk.
Misschien is t handig vooraf de punten van de vergadering aan te geven, om t in goede banen te richten?

Gr Frank

Ps: GJ hoor je morgen

20 mischien niet ivm sleep meeting
21 is ok
27 kan ik savonds niet vergaderen
28ste is ok
vergadering incl disco ;)

Sleepmeeting?
Bij de ACK?

en ja hoor, een kinderdisco kunnen we voor je regelen....

Noteer mij maar voor de 20/21 Nov.
-Misschien is Dalfsen een idee ( ff Jan Willem vragen of dat mogelijk is )
-DJ Mark and the Avioniks voor de avond is natuurlijk top ( ff navragen of ie niet hoeft te
draaien in Ibiza)

Punten vergadering:
* Invoering limiters ja/nee
* Invoering 2 klasse ja/nee
* Organisatie, wie (en wie doet wat.)
* Aantal wedstrijden 2011
en andere punten

voor mij zoals het er nu voor staat 20-21 en 28 november. De 27ste heb ik al een zakelijke afspraak staan.

Zo te zien kunnen de meesten ( diegene die nu gereageerd hebben ) op 21 Nov.
Dus prik ik nu de datum op 21 Nov.

Gr Frank

Dalfsen zou prima zijn, mooi clubhuis en mooi veld.
Nadeel voor de mensen die in het zuiden wonen is de afstand.
Om nu alvast een datum vast te zetten vind ik nog te vroeg, we hebben ongeveer 14 vliegers in Nederland en nog enkele potentiele nieuwe vliegers, om nu na 5 reacties al een datum te prikken vind ik even te voorbarig.

De vergaderpunten moeten even met de subcomissie F5B doorgenomen worden.
2 echte aparte klassen lijkt me niet nodig maar wel een klassement voor FAI en niet FAI modellen, hoe we dat in gaan vullen moeten we bespreken.

Organisatie is niet zo'n probleem maar de wedstrijdleiding zal altijd een punt van discussie blijven.
Probleem blijft dat je minimaal 3 helpers moet hebben om alles soepel te laten lopen.
De organisatie wil ik wel blijven doen maar tijdens de wedstrijd wil ik me zo min mogelijk bezig houden met de gang van zaken.
(Organisatie doe je vooraf, wedstrijdleiding moet direct ter plekke in kunnen grijpen).

Aantal wedstrijden zal 4 of 5 worden, lokaties moeten gevonden en besproken worden.

Verdere punten zullen o.a. zijn:
Veiligheid
Lidmaatschap KNVvl en de voor en nadelen.
Reglementen en onduidelijkheden bespreken.
Beneluxcup en Eurotour deelname.
Promotie van de F5B klasse.

GJ

GJ,

Wat dacht je van 21 Nov onder voorbehoud. ( mijns inzien moet je toch een peildatum hebben anders word t erg moeilijk )

Is sluit me aan bij zondag 21 nov.

Volgens mij is het geen probleem om het bij ons in Dalfsen te organiseren.
Zondag is echter wel de reguliere vliegdag bij ons. We zullen dus wel wat rekening moeten houden met de andere leden/vliegers maar dat lijkt me niet meer dan logisch....

Zondag ochtend is er zo wie zo nooit wat te doen op het veld.

Janwillem

Ik zat inderdaad ook al aan Dalfsen te denken.
Eerst de datum even prikken en dan aan Gerard vragen of het kan..
Iedereen die zich ingeschreven had op de F5B site heeft vannacht een mailtje ontvangen met wat informatie en het verzoek te reageren.

GJ

Back