Oefenveld(je), verlengde A4

In de tijd dat ik nog in Nootdorp woonde ben ik regelmatig op zoek geweest naar een geschikt veld voor mijn VV activiteiten. Daarbij stuitte ik op een locatie die zeker geschikt lijkt voor F3K.
Neem de A4 richting Delft. Deze stopt op gegeven moment. Je kan daar alleen rechtsaf en draait dan de Kruithuisweg op richting Delft Zuid.
In plaats van de bocht naar rechts te nemen, kun je ook rechtdoor rijden (wel ff remmen) en de onverharde weg inrijden. Dit is de plek waar ze ooit (of nooit) de verlengde A4 willen aanleggen.
Rijd nu op deze weg een paar honderd meter verder. Daar kan je fantastisch vliegen. (er is daar een breed stuk verhard) Buitenlandingen vinden plaats in groen weiland of de golfbaan. Geen bomen, geen turbulentie.javascript:fotovenster('?id=/multimedia/archive/02040/a4_2040441c.jpg&caption=Het doortrekken van de A4 is onzeker geworden.&copyright=', 200, 133+30);
Voor de weg terug is er een afsplitsing naar rechts van deze onverharde weg.

Jij hebt wel iets met kaartjes he Leon?
Ziet eruit als een leuke lokatie! Net een beetje ver weg voor mij.

Jij hebt wel iets met kaartjes he Leon?
Eh ja, eigenlijk wel :)

Ik ga nog wel eens een kaartje maken met helling-, zweef en DLG veldjes. Enige nadeel van zo'n Google-Maps kaartje is dat het dan 'mijn' kaartje is, en niemand iets kan toevoegen (behalve ik dan).

En nu maar afwachten wie er als eerste in een bunker landt :lol:
Nee, Loet, dat is een andere sport: DLG Golf. Het bestaat!

Copy_of_SWC_Phoenix_045_Small.sized.jpg

Leon

Wubbe zei:
En nu maar afwachten wie er als eerste in een bunker landt :lol:
Nee, Loet, dat is een andere sport: DLG Golf. Het bestaat!

Leon

Zou dat in de Amerika zijn? Daar hebben ze ook een bejaardentehuis waar alleen modelvliegers en hun eventueel nog levende vrouwen wonen. Ze hebben er een vliegstrip voor RC en een asfaltcirkel voor de lijnbestuurde klassen. Nooit gedram over geluidsoverlast e.d.

Ik heb er niets mee maar soms hebben die ami's wel goede ideeen.

plekje ben ik laatst ook geweest. Prima stuk. veel ruimte en ze rijden er wel eens met autootjes. Schijnt alleen al best wat gezeik geweest te zijn met politie opgeroepen door de kakkers van de Golfclub.
Die kunnen er niet tegen als er een bromvliegje langskomt...

wel als ze gaan zeuren over modelvliegtuigjes ;).

Dacht dat Leon ook wel eens een balletje sloeg, dus er zitten ook mensen tussen hehe ;).

nee, dat erop los meppen vind ik wel lache, ook wel eens gedaan op een veldje met gevonden golfclubs en balletjes (slootje naast golfbaan :D ). maarja, dat had ik op het gegeven moment wel gezien..

Dat DLG-golf is wel tof, alleen denk ik niet dat je snel op zo'n baan mag gaan staan smijten...

Loet Wakkerman zei:
Zou dat in de Amerika zijn? Daar hebben ze ook een bejaardentehuis waar alleen modelvliegers en hun eventueel nog levende vrouwen wonen. Ze hebben er een vliegstrip voor RC en een asfaltcirkel voor de lijnbestuurde klassen. Nooit gedram over geluidsoverlast e.d.

hmm zal ik ook maar een plaatsje reserveren :lol: :wink:

Loet,

Dat weet ik niet hoor. Ik loop een beetje te pushen :) en Allard
had het er al over dat zo'n DLG toch wel leuk is voor op vakantie,
dus wie weet, zou wel leuk zijn denk ik...
Cheers

Bart

Back