oeps, we zijn een stel prutsers....

Hoi Ronald,

Dat is zeker mooi werk, al wil ik z'n budget wel eens weten. Maar vraag 'm eens voor de Subsail. Lijkt me spectaculair om te zien, en een betere SAR kunnen we ons niet wensen ! 8O :wink: :lol:

Lex,

SAR staat voor Search And Rescue. Nu zal de getoonde duikboot (geweldig ding overigens!!!!) het "Search" gedeelte heel goed voor z'n rekening kunnen nemen tijdens de sub-sail. Al lijkt het mij wel een hele toer om met dit ding te manouvreren (z'n draaicirkel zal behoorlijk zijn).

Het "Rescue" gedeelte zal echter helemaal niet meevallen zonder een gaatje te boren in de koepel en je hand eruit te steken :lol:

Groetjes:

Mathijs

Als je die site even doorleest kan je lezen dat hij deze duikboot niet zelf heeft gebouwt. Hij heeft hem overgenomen van een museum op voorwaarde dat hij hem volledig zou opknappen en er weer mee zou varen.

En dat Rescue can wel, er zit een Manipulator op aan de voorkant op dingen mee vast te pakken :lol:

das grappig!

dan plaats ik hierbij nog een linkje waar ik de laatste paar maanden mee bezig ben (niet in mijn eentje natuurlijk). Misschien zijn wij nog wel gekker...

Ik zag dat de "Sgt. Pepper" net 2 cm korter is dan onze sub, helaas voor ons geen vermelding in het Guinnes World Record voor dat.

Iedereen die van de zomer aanwezig is op de vlootdagen in Den Helder kan als het goed is de oude sub aanschouwen, ikzelf ben er dan niet,

Christiaan

Christiaan,

natuurlijk ben jij ook gek ! ;-)
maar jullie hebben wel waterkoeling in die sub van je. Toch ?
of blijft de berijder inmiddels droog ?

ik neem zeker een linkje op, en succes met de volgende wedstrijd !

waterkoeling alom! de hele sub is gevuld met water en je fietst met een duikuitrusting aan. Ademen doe je dan uit een fles perslucht,

Chris

Back