Off/On-Road rijders omgeving Ede-Veenendaal-Arnhem

We kunnen weer wat afspreken. Ik heb 1 probleem, donderdag lagers kapot gereden dus wacht op nieuwe. Maar als er meerdere geinterreseerden zijn dan kunnen we opnieuw op de hei afspreken.

ik ben in gesprek met de initiatief nemers van [158775] intresse-peiling-elektro-off-road-vereniging-omg-arnhem-elst-nijmegen-7. Zij kijken naar een locatie te Arnhem en ik heb een locatie te Renkum op het oog. We hopen een vaste locatie te vinden. Denk aan een soort club in omgeving midden-gelderland.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me leuk ben benieuwd zal ff abo nemen hoor t wel wanneer er weer iets gebeurt club zou leuk zijn ik ga dit weekend waarschijnlijk even kijken bij de locatie van t filmpje.
Een vaste locatie is altijd handig vooral voor off road

Hoi Vinniew,
We maken graag gebruik van je aanbod.
Zaterdag 8 september gaan we er voor en alle hulp en gezelligheid is welkom, ook als je geen lid wordt. Kom je ook?
Meld je even aan op het forum ofs tuur een pb

Heeft iemand zin om vanmiddag rond 13.00 uur naar Plantion te komen om ff lekker te scheuren?

Zaterdag 8 September leggen we een baan aan onder de A50 in de Uiterwaarde bij Arnhem. Zie RC Club Uiterwaarde - Forum. We hebben een hele Club met 20 leden maar deze Zaterdag, nu alles is geregeld, kunnen er maar 3 leden en een familielid . We gaan dus de baan aan leggen met 4 man

Wie o wie kan er nog komen helpen?

Sorry forum beheer voor de dubbele boodschap. Je mag ze Zaterdag verwijderen. Dit is een laatste poging om mensen te enthousiasmeren om te komen helpen.

Lekker crossen

Na een lange stop, gaan we weer vrolijk verder.
Tegenwoordig met een 1:5 monstertruck van FG, ben benieuwd wie er wakker worden en eens willen afspreken op kwintelooyen het RC walhalla :razz:

Back