Off-Road cafe

Een beetje afgekeken van een ander forum (Wie is de Mol).
Maar het lijkt me leuk om een virtueel cafe te beginnen voor de
off-roaders onder ons. Dus wat je niet kwijt kunt op een andere discussie of heb je gewoon iets grappig te zeggen of een foto te laten zien?
Kom maar binnen en pak een stoel......en laat je gaan...

Lijkt me beter op zijn plek in het cafe gedeelte..
Ik heb het even verplaats, maar laat de link wel even 1 maand staan, zodat de echte offroaders weten waar ze naar toe moeten ;)

@dudderie: cheers m8.
Edit, ik neem alvast even een:celebrate:

Laatst bewerkt:
Gister mijn 2e Rustler VXL opgehaald bij een ander forumlid.
Echt gloednieuw, alles zat nog in het plastic en in gesealde zakjes, is nog geen meter mee gereden!

Kortom, Topdeal!

@ Dudderie: Gefeliciteerd!

Ik had van de post mijn nieuwe brushless regelaar en motor en een setje rpm armpjes en bumpers voor mijn e-revo binnegekregen. Toch een beetje een kadootje (ook al had ik het zelf betaald) :D

Vorige vrijdag schouder uit de kom gevallen, even geen RC voor mij... :(

Vandaag alu stukjes voor de durango gaan halen, hopelijk gaan deze langer mee...

Morgen met Kurt naar duitsland nog wat 1/8ste spulletjes halen.
- 8 Vtec kamikaze soft buggybanden
- 4 shumacher minipin medium buggy banden
- 4 Vtec harakiri supersoft truggybanden
- sanwa Rx-451R ontvanger (wat zijn die krengen duur)
- bulldog kap voor mbx6T, dat gaat de bashkap worden
- hudytool 1/16" inch, heb mijne overgedraaid vandaag en dat met één arm (krachtpatser :cool:)
- blauwe locktite
- deel 4mm goudcontacten
- dingen die ter plaatste opvallen

Als mijn schouder genezen is de mugens afmaken en crossen, kan bijna niet meer wachten :D

Vorige week 10 Lipo's besteld en ze zitten nu allemaal vast bij de douane.
Ik ga weten wat ik ga mogen betalen binnenkort als ze een briefje opsturen.

Hopelijk krijg ik snel bericht want de vorige keer heb ik bijna 3 maanden mogen wachten eer ik iets hoorde van hun en dan nog eens 4 weken tot ik het in huis had.

Vorige week 10 Lipo's besteld en ze zitten nu allemaal vast bij de douane.
Ik ga weten wat ik ga mogen betalen binnenkort als ze een briefje opsturen.

Hopelijk krijg ik snel bericht want de vorige keer heb ik bijna 3 maanden mogen wachten eer ik iets hoorde van hun en dan nog eens 4 weken tot ik het in huis had.

Als je ze bij hk besteld kan je ze beter bij hk duitsland bestellen. De prijs is iets hoger, maar geen gezeik met douane.
Heb in januari 6 4s lipo's en 3 2s lipo's besteld en van bestelling tot levering was minder dan een week!

Tjah normaal bestel ik altijd via duitsland .......maar ik weet niet waarom maar om een of andere reden had ik een misklik gedaan en had ik blijkbaar via hk besteld.

En daar natuurlijk veel te laat achter gekomen natuurlijk hehe.......het zal me leren om niet meer om 4u snachts een bestelling te plaatsen als ik niet in slaap geraak.

grrr afgelopen weekend @ Mach Haarlem, voor de 2e keer mijn transmission case van mijn Losi xxx gebarsten, zijn die dingen echt zo zwak?

Heb de auto als extraatje naast mijn b4.1, is mijn uit te lenen auto aan vrienden die een keertje willen racen bij mach, alleen nu dus voor de 2e keer gearcase in 2en, denk dat de losi maar op de kast blijft en hooguit van de kast gehaald wordt voor een ritje door het bos, jumps @ haarlem zijn denk ik te heftig voor zo'n oud beessie..

Kwil mijn nieuwe leasewagen bestellen en nu werkt die kutsite niet!
Grrr :onweer:.

Verder vandaag mijn spulletjes voor 1/8ste gehaald.
Mijn onderdelen van BM tuning zijn onderweg.

Wacht enkel nog op de 30 paar (60 stuks :cool:) EC5 connectoren die van hk komen.

Vanmiddag aan het rijden geweest met mijn onroad. Terwijl ik ongeveer 60 km/h reed vloog er een groot kastanje blad over het asfalt. Ik er vol overheen en het blad bleef onder de wagen hangen wat resulteerde in met ongeveer 45/50 km/h stuurloos rechtdoor tegen de stoeprand :(.

Resultaat: op meerdere plekken gebroken velg en een gebroken draagarm.

Raakte hem echt net met de verkeerde hoek :(

Vanmiddag aan het rijden geweest met mijn onroad. Terwijl ik ongeveer 60 km/h reed vloog er een groot kastanje blad over het asfalt. Ik er vol overheen en het blad bleef onder de wagen hangen wat resulteerde in met ongeveer 45/50 km/h stuurloos rechtdoor tegen de stoeprand :(.

Resultaat: op meerdere plekken gebroken velg en een gebroken draagarm.

Raakte hem echt net met de verkeerde hoek :(

Dat is zo balen, mijn stampede was 2 minuten oud en toen....hey, een stoeprand. En dan even verkeerd sturen en bam...ook gebroken draagarmen. Ook een verkeerde hoek.

Ms wel leuk om foto's te plaatsen van beschadigde auto's.
nou ja, leuk?? :rolleyes:

ik was 2 weken geleden met mijn 1/16 e-revo aan het rijden toen ik ook een stuurfoutje maakte, reed dat ding met vol gas tegen een baksteen op....
rechterwiel total los.....:onweer:

Ik heb een tijdje terug een nieuwe body voor m'n MBX6 besteld, een Proline Bulldog. Daarna heb ik bij Fastlane Graphix (USA) een body wrap besteld. Kreeg ik deze begin deze week binnen; bleek hij 'm voor de MBX6T gemaakt te hebben :p

Toen heb ik contact opgenomen en het blijkt geheel zijn fout te zijn. Hij maakt die voor m'n buggy geheel kosteloos en stuurt hem zo snel mogelijk na. De truggy wrap mag ik houden of iemand mee blij maken :) Nu heb ik recent nog een truggy overgekocht voor de fun (Nanda NRT-3 Pro). Hier heb ik een MBX6T bulldog body voor besteld die ik passend ga maken.
Ofwel: Voor 60 dollar dus mooi een buggy en truggy met dezelfde wrap. Gaaf! :D

De wing heb ik wel al vast kunnen beplakken. Ziet er nice uit hoor!
wing.JPG

Laatst bewerkt:
Weet iemand ook waar je ramps kan kopen. Ben zelf niet handig.
Of kun je gewoon een skate ramp kopen?

Back