Off-road circuit nabij Aarschot (België) ?

Hallo ik rijd 1/10 off-road en ben opzoek naar een off-road circuit in België nabij Aarschot , ik heb al veel rondgekeken maar ik kan niets vinden , dus als je er een weet meld het dan a.u.b ! Ik zou ook graag weten of er een on-road circuit of een indoorbaan in de buurt is om eens een kijkje te gaan nemen .

Alvast Bedankt !

Weet er nou echt niemand een circuit in de buurt ? Welk circuit van België is dan het dichtst bij gelegen ?
Zijn er nog mensen uit mijn buurt die opzoek zijn naar een circuit ? Misschien een ideetje voor iemand om een club te beginnen ?

Alvast Bedankt

hoi ik ben van keerbergen ben ook op zoek naar een off-road parcour :!: :!: maar nog altijd geen gevonden :( :( ik weet wel dat er in rumst een on road parcours is
groetjes wim

Ik ben zelf van Ramsel, ik weet wel dat er veel off road rijders naar averbode gaan in de bossen daar, maar meer weet ik er ook niet van, heb zelf nog geen off road. Heb wel een on road, maar weet ook nergens geen baan hiervoor.

Wil er niemand een club beginnen ergens in de buurt van Herselt/Westerlo/Aarschot/Ramsel ? Ik kom dan al zeker rijden !

On-road of off-road het maakt niet uit , of een indoor circuit voor 1:18 zou ook wel leuk zijn !
Dus als iemand een idee heeft om een club te beginnen of een leuk plaatsje weet om te rijden post het hier dan .

Groeten

Goed nieuws voor de Belgische R/C rijders , ik ben een lijst aan het maken met alle circuits in België! :D

Ik ben de lijst aan het maken met het programma excel.
Ik kan niet garanderen dat al de informatie juist is.

Download hier de voorlopige lijst met al 10 club's : http://www.filegone.com/6d2f

Maar er komen nog veel meer club's in de lijst en er komt nog meer informatie !
Als iemand nog een club kent stuur me dan een pb of e-mail of post het in dit topic maar zet er ook nog wat informatie bij zoals hun website enz.

Binnenkort een update van de lijst !

Back