Off-road circuit te Brugge?

• Topicstarter Topicstarter The kid
  • Startdatum Startdatum
T

The kid

Guest
Heeft er iemand weet van een off-road circuit te Brugge (Belgie) voor benzine buggies of trucks? Ik ben op zoek naar een club of naar een stuk grond waar ik kan rijden. Zit er iemand met hetzelfde probleem contacteer me dan en dan kunnen we misschien samen een oplossing vinden? Misschien zijn bepaalde winkels die meer weten of ook geinteresseerd zijn? Laat maar iets weten!

@ the kid

Ik kan je verzekeren dat er bij ons voorlopig geen circuits zijn voor zowel on als off road. Vroeger had een modelbouwzaak in het Brugse het initiatief genomen om op industrieterrein "De Blauwe Toren" te Sint Pieters meerbepaald op de oefenterreinen van rijschool Wilemeyns een circuit op te starten maar om één of andere duistere reden is dit opeens met een sisser afgelopen. (mogelijks te wijten aan het feit dat iemand met een auto afkwam die hij bij de concurentie had gekocht??).

is er ondertussen een offroad circuit in brugge (of in de omtrek)

ik heb een buggy gekocht!
een kyosho zaboon

ik heb wel een ZEER grote thuin met de ene helft beton en de andere helft gras! is ook zeer leuk ... maar is zo alleen

greetzz
florian :lol:

Hallo,

Bij mijn weten is er nog altijd geen circuit.
Maar af en toe komen er enkele off road rijders samen in de haven in Brugge langs de vaart, naast de betonfabriek Deloof.
We spreken af via het forum op www.modelcars.be. Hou het in de gaten of lanceer eens een uitnodiging met datum erbji en wie weet komen er weer enkele rijders af.
PS: Momenteel is het wel koud en wordt er niet veel gereden.

Back