Hallo, Nu ik een aantal keer met me savage ss off road heb gereden vraag ik me het volgende af. Heeft het nut om je camber af te stellen als je off road rijd. Ik heb nu alles op 0 graden staan. Hoor graag van jullie Groeten Marco
Dat heeft zeker zin, als jij volgas door de bocht gaat ga je rollen, en dan maakt het niks uit waar je rijdt, off- of onroad. Ik heb mijn camber zo gezet dat hij niet meer makkelijk gaat rollen, gewoon wat uitproberen dus. Groeten, Thomas
omdat je bolle banden hebt zal camber niet veel uitmakeneen klein beetje enzo wel maar het effect is zeker niet zo groot als met vlakkere banden (onroad) kijk eens naar een link die ik eens gaf over afstellen van auto's, alles staat erin! heb hem zelf gevonde... http://users.pandora.be/elvo/
:?: Ik heb een Savage 25 en die rolt ook veel in bochten. Ik ben van mening dat alle beetjes kunnen helpen om dit te beperken. Daarom dit bericht. Echter ik had nog nooit hiervoor gehoord van een camber. Kan iemand mij daarom uitleggen waar ik die camber kan vinden op met Savage. Bvd
Ik denk dat jij nog geen adjustable turnbuckles(zo heten ze toch) in je savage hebt. Dit zijn verstelbare boven draagarmen, waardoor je de hoek van het wiel met de grond kan veranderen. die hoek heet de camber. gr easy
Easy, Dank voor je toelichting, ik ga het e.e.a. verder uitzoeken, Ik weet nu in welke hoek ik moet gaan zoeken. Theonlyone
ik denk dat het rollen van een savage niet veel te maken heeft met camber, eerder met het hoge zwaartepunt en de vering...