F
fg-rijder
Guest
hallo beste mensen
wij willen een eenvoudige maar leuke off-road meeting organiseren in het hartje van twente !
de meeting word gehouden in denekamp vlak bij de grens van nordhorn en iedereen is welkom met zijn wagen groot of klein , electro of nitro of benzine of wat dan ook !
het is geheel gratis en je bent niks verplicht , en rijden is op eigen risico dus mocht er wat kapot gaan of wat dan ook dan is dat voor je eigen rekening uitteraard , maar zoals al mijn meetings is er nog nooit wat gebeurd en dat willen we zo houden !!
het gaat om een dood gewoon stuk grasveld met zand er doorheen en het is allemaal voor de fun
hier in denekamp !
mocht je geintreseerd zijn en kom je r niet uit hoe je moet rijden dan kan je me altijd een mail sturen en dan kan ik de route van bestemming aan jullie door mailen hoe je daar het beste kan komen !
en neem rustig je vrouw en kinderen mee want het ligt precies aan een vijver met bankjes eromheen waar ze heerlijk kunnen zitten en babbelen , en van de eenden genieten
dus bij deze is iedereen uitgenodigt op de off-road meeting geheel vrijblijvend
mochten er vragen zijn stel ze gerust , je krijgt altijd antwoord de zelfde dag nog .
aanstaande zaterdag is de meeting 26-6-2010 we beginnen tegen 12:30 a 13:00 smiddags.
parkeer gelegenheid is niet zo heel groot maar je kan er van 2 kanten komen zie fotos van de route beschrijving.
route 1 moet je een stukje langs het park lopen zie hieronder.
Voorgestelde routes
Dokter Hondelinkstraat
1,3 km 3 min.
Oude Dyk en Dokter Hondelinkstraat
1,4 km 3 min.
Oldenzaalsestraat
1. Vertrek in noordoostelijke richting op de Oldenzaalsestraat naar Harwichsdijk 300 m
2. Sla rechtsaf bij Geert van Woustraat 230 m
3. Neem de 2e afslag links, de Wolter Westerhuesstraat op 200 m
4. Neem de 2e afslag rechts, de Wilhelminastraat op 110 m
5. Neem de 1e afslag links, de Dokter Hondelinkstraat op 400 m
6. Sla rechtsaf bij Meester Muldersstraat 76 m
Meester Muldersstraat
--------------------------------------------------------------------
route 2 sta je bijna meteen al bij de plek ,en daar zul je de wagen aan de rechter kant van de straat moeten zetten , of een stukje terug in de straat kan ook nog zie hieronder.
Oldenzaalsestraat
1. Vertrek in noordoostelijke richting op de Oldenzaalsestraat naar Harwichsdijk 300 m
5. Weg vervolgen naar Berghummerstraat 260 m
Berghummerstraat
-----------------------------------------------------------------------
hier wat fotos van het parkje met vijver en de grasveld
ik hoop dat het een beetje duidelijke voor jullie mensen is , want tis niet makkelijk om alles pietje precies uit tevogelen , maar ik doe me best
voor vragen even berichtje sturen .
ik heb al wat mensen die komen maar mooiste is als er nog wat meer komen !!
mvg
p.s waar kan je je hier op het forum voorstellen , zie het namelijk nergens staan ?
wij willen een eenvoudige maar leuke off-road meeting organiseren in het hartje van twente !
de meeting word gehouden in denekamp vlak bij de grens van nordhorn en iedereen is welkom met zijn wagen groot of klein , electro of nitro of benzine of wat dan ook !
het is geheel gratis en je bent niks verplicht , en rijden is op eigen risico dus mocht er wat kapot gaan of wat dan ook dan is dat voor je eigen rekening uitteraard , maar zoals al mijn meetings is er nog nooit wat gebeurd en dat willen we zo houden !!
het gaat om een dood gewoon stuk grasveld met zand er doorheen en het is allemaal voor de fun
hier in denekamp !
mocht je geintreseerd zijn en kom je r niet uit hoe je moet rijden dan kan je me altijd een mail sturen en dan kan ik de route van bestemming aan jullie door mailen hoe je daar het beste kan komen !
en neem rustig je vrouw en kinderen mee want het ligt precies aan een vijver met bankjes eromheen waar ze heerlijk kunnen zitten en babbelen , en van de eenden genieten
dus bij deze is iedereen uitgenodigt op de off-road meeting geheel vrijblijvend
mochten er vragen zijn stel ze gerust , je krijgt altijd antwoord de zelfde dag nog .
aanstaande zaterdag is de meeting 26-6-2010 we beginnen tegen 12:30 a 13:00 smiddags.
parkeer gelegenheid is niet zo heel groot maar je kan er van 2 kanten komen zie fotos van de route beschrijving.
route 1 moet je een stukje langs het park lopen zie hieronder.

Voorgestelde routes
Dokter Hondelinkstraat
1,3 km 3 min.
Oude Dyk en Dokter Hondelinkstraat
1,4 km 3 min.
Oldenzaalsestraat
5. Neem de 1e afslag links, de Dokter Hondelinkstraat op 400 m
6. Sla rechtsaf bij Meester Muldersstraat 76 m
Meester Muldersstraat
--------------------------------------------------------------------
route 2 sta je bijna meteen al bij de plek ,en daar zul je de wagen aan de rechter kant van de straat moeten zetten , of een stukje terug in de straat kan ook nog zie hieronder.

Oldenzaalsestraat
5. Weg vervolgen naar Berghummerstraat 260 m
Berghummerstraat
-----------------------------------------------------------------------
hier wat fotos van het parkje met vijver en de grasveld

ik hoop dat het een beetje duidelijke voor jullie mensen is , want tis niet makkelijk om alles pietje precies uit tevogelen , maar ik doe me best

voor vragen even berichtje sturen .
ik heb al wat mensen die komen maar mooiste is als er nog wat meer komen !!
mvg
p.s waar kan je je hier op het forum voorstellen , zie het namelijk nergens staan ?