Off-Road'ers omgeving Den Haag :Iedereen is welkom !!

Discussie in 'Meeting's' gestart door maxs, 9 sep 2010.

  1. maxs

    maxs Guest

    Hallo Randstad Off-Roaders
    [​IMG]
    Kom rijden in Den Haag !!! We zijn begonnen, de eerste meeting is geweest en eerste try-out voor de baan ligt klaar.
    We gaan nog kombochten en schansen graven maar dat kost wat tijd en energie maar de baan is al behoorlijk uitdagend.

    HOE KOM IK OP DE BAAN

    -------------------------------------------OUDE FIRST POST-------------------------------------------

    Hallo mede RC'ers

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke en vrij toegankelijke Off-road baan in de omgeving van Den Haag.
    Maar heb niks wat op een redelijke afstand is kunnen vinden,mocht iemand wel iets weten laat het even weten.

    Ik heb een paar keer in Leiderdorp gereden bij R.C.C.L
    daar komt ook mijn inspiratie vandaan om zoiets soortgelijks in de omgeving te realiseren.

    Laatst heb ik een hele mooie plek gevonden om dit te gaan doen.
    LINK naar Google Maps
    Op industrie gebied Binckhorst, achter autosloperij "De Kneus" ligt een stuk grond waar naar mijn inzicht niks mee gebeurd(ik heb de gemeente gevraagd wat het bestemmings plan is maar vooralsnog geen bericht)

    Het lijkt mij een enorm goede locatie met een aantal redenen.
    -Behoorlijk binnen de stad(maar geen overlast voor en van de omwonende) goed bereikbaar met de Auto,Fiets,OV, maar je kan ook komen lopen....
    -we zouden TZT met een van de omliggende bedrijven iets kunnen regelen voor stroom (zodat we een hele dag kunnen organiseren en dus ook Accu's kunnen laden)
    -Er licht een Mac Donalds op 5a10 minuten lopen afstand
    -Naast het terrein ligt en grote parkeer plaats waar mischien TZT een On-road race geplanned zou kunnen worden

    binnenkort ga denk ik beginnen met de daadwerkelijke baan te markeren en net als bij R.C.C.L kombochten en ramp's graven, maar vroeg me eigenlijk af hoeveel animo hiervoor zou zijn of zou ik er in mijn 1tje staan graven en gaan racen ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  2. janschip

    janschip

    Lid geworden:
    11 jan 2010
    Berichten:
    493
    Locatie:
    Randstad - redelijk aan de kust
    He maxs,

    Ben je op het terrein geweest?

    Hoe kan je dit terrein betreden?

    Is die parkeerplaats altijd open?

    Ik ben benieuwd, denk niet dat er iets officieels kan komen, volgens mij is er een woon-bestemmingingsplan. Maar om af en toe te rijden lijkt dit prima.
     
  3. DJLeonardo

    DJLeonardo

    Lid geworden:
    24 jun 2009
    Berichten:
    2.210
    Locatie:
    Bollenstreek
    Ziet er veelbelovend uit. Maar wat voor onergrond is het? Zand of aarde?
     
  4. maxs

    maxs Guest

    yup, ik heb er vandaag de hele middag gereden

    naast stichting werk en initatief zit een klein hekje waar je zo over heen stapt. ik zal volgende keer foto's maken ter verduidelijking.

    nee maar als we er vaak zijn komt het vanzelf dat we contact krijgen en dan ben ik bijdehand genoeg om gewoon te vragen of we op zaterdag iets kunnen organiseren "zeg maar". het is de binckhorst he daar is in het weekend en de avond uren niemand te bekennen

    Officieel zeker niet, ik wil echt een "open" baan maken waar iedereen terecht kan en ook geen geld voor betaald hoeft te worden.
    mischien als we TZT een hele zaterdag organiseren een kleine bijdrage voor de stroom voorziening als we dat kunnen regelen met de buren :D

    nou ja dat krijg ik nog te horen ik heb het bestemmings plan opgevraagd, maare ik zou niet tussen een rangeerterrein van de NS en auto sloperijen willen wonen :D

    het zijn kleine steentjes op aarde dacht ik te zien,ik zal een foto plaatsen.
    die stenen wil ik op ruimen en dat zal de baan laten zien, de stenen die we opruimen kunnen we weer gebruiken als vulling voor de kombochten en ramp's dikke laag aarde er over heen.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  5. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
  6. maxs

    maxs Guest

    Heey Pinty,

    ja ik had het gezien maar deze baan regelementen zijn naar mijn idee iets te strikt. zoals ik al zei wil ik een "open" baan maken waar iedereen op elk gewenst moment terecht kan :D
    bijv. ik moet zaterdag tot 15:00 uur werken + ff naar huis, spullen pakken dan zal ik daar met het ov om 16:30 zijn en dan moet ik om 17:00 weer stoppen.... i guess you catch my drift....

    en donaties wil ik alleen op de mogelijk te komen "events" gaan vragen
     
  7. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    hoezo zijn de regels te strikt?? we moeten de eerste meeting nog doen.
    Ik bedoelde alleen maar te zeggen, dat we in de regio al hard bezig zijn om een plekje te vinden waar we met nitro-offroad kunnen gaan rijden.
    Maar als je kunt, kom zondag ook even langs. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde en samen staan we sterker (hoop ik)
     
  8. Gertjan...

    Gertjan...

    Lid geworden:
    21 apr 2010
    Berichten:
    879
    Locatie:
    weet ik niet precies
    volgens mij was dit bedoeld voor electro...
    @max, of niet?
     
  9. janschip

    janschip

    Lid geworden:
    11 jan 2010
    Berichten:
    493
    Locatie:
    Randstad - redelijk aan de kust
    Ik ga van de week even langs om te kijken.
    Het idee is prima maar nog wel veel open einden.

    Je hoort me nog.
     
  10. westcoast

    westcoast

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    2.561
    Locatie:
    Westland
    Is dit ook een baan of alleen een groot open vlak om te rijden?

    Dat in de binckhorst zou wel leuk zijn, aangezien het dan een stuk dichterbij is als leiderdorp. Nu lijkt t op de foto wel erg rauw, met die stenen en dat zul je ook niet zo snel allemaal wegkrijgen denk ik.
    Ik hou van update's dus ik hoor het wel.
     
  11. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    het is nu nog een grasveld, maar a.s. zondag gaan we het verbouwen tot baan met springschansen.
     
  12. westcoast

    westcoast

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    2.561
    Locatie:
    Westland
    Ok, maar er is dus een meeting, maar rijden zit er dus eigenlijk niet in, want er moetnog een baan gemaakt worden?
     
  13. janschip

    janschip

    Lid geworden:
    11 jan 2010
    Berichten:
    493
    Locatie:
    Randstad - redelijk aan de kust
    Je bedoelt nu toch de rcc-zoetermeer meeting.....
    Een baan wordt voor de meeting gemaakt.
    Dus verwacht geen kant en klare prof. baan maar een leuke meeting waar je lekker kunt rijden.

    gr jan
     
  14. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    die bedoel ik ja :D
    de bedoeling is van 10-12 bouwen en dan rijden.
     
  15. janschip

    janschip

    Lid geworden:
    11 jan 2010
    Berichten:
    493
    Locatie:
    Randstad - redelijk aan de kust
    Pinty, ik kom toch wel, heb aangemeld om op te bouwen.

    Mijn reactie is voor westcoast misschien komt hij ook.

    Hoe meer zielen........
     
  16. maxs

    maxs Guest

    ik bedoel het niet slecht hoor. ik heb even op de site zitten kijken, onder "over"> Baanregelementen, en vond dat behoorlijk strikt maar goed hoemeer plekken hoe beter. dat staat voorop :D

    ik kan jammer genoeg niet de tijdslijn die ik voorheen schetste geld jammer genoeg voor Zaterdag & Zondag, jammer maar de baas roept :D

    nee,nee ik bedoelde echt een "open" baan net als een speeltuin, echt iedereen is welkom. (ter bekrachtiging :de buren zijn auto-sloperijen en autowas-straat deze zullen het alleen maar leuk vinden om te zien,denk ik, maar de toekomst zal leren...)

    je hebt gelijk het is erg "rauw" maar ik ga mn best doen met een schep, maar ik zit nu weer in mn shift dus moeten even kijken wanneer ik weer kan maar zeker volgend weekend. updated pics next time :D



    maare Boys With all due respect kunnen we weer :eek:ntopic: over de baan op de Binckhorst
     
  17. Gertjan...

    Gertjan...

    Lid geworden:
    21 apr 2010
    Berichten:
    879
    Locatie:
    weet ik niet precies
    vind het een goed idee, en leuk initiatief om een baan te makn, maar denk tog dat het voor mij helaas te ver is...
     
  18. westcoast

    westcoast

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    2.561
    Locatie:
    Westland
    Afmetingen van het veldje?

    Leiderdorp is ook een 20/30 min rijden voor mij, vandaar dat ik dit dan wel weer een goed alternatief vindt.
     
  19. Gertjan...

    Gertjan...

    Lid geworden:
    21 apr 2010
    Berichten:
    879
    Locatie:
    weet ik niet precies
    het is voormij gewoon lastig, dan zou ik altijd met het ov moeten... dan blijf ik leiver wat meer in de buurt;)
     
  20. RRobert

    RRobert

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    1.525
    Locatie:
    Leiden
    erg leuk idee. nu is het voor mij nog een probleem. maar als ik binnenkort de brommer certie heb is het beter te doen:) en gertjan mischien kan je dan soms achterop;)
     

Deel Deze Pagina