Off-Road'ers omgeving Den Haag :Iedereen is welkom !!

Discussie in 'Meeting's' gestart door maxs, 9 sep 2010.

  1. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    Als je auto dan nog rijdend is ;)
     
  2. rcfanaat

    rcfanaat

    Lid geworden:
    19 nov 2005
    Berichten:
    197
    Locatie:
    den haag
    Hey cool filmpjes. Dat is gewoon midden in Den Haag! Waar is dat terrein precies? Geen Holland spoort maar ook niet centraal, maar toch ergens waar veel treinen staan. Hmmm.
    Ben trouwens Aron, woon ik in Den Haag maar aan grens Wateringen. Beschik over een halve offroad auto. Hijs nog in opbouwXD. Maar hoop midden februari een echte roller te hebben.
    Rijden jullie vaak? Zou graag keertje langs willen komen!
     
  3. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    kom anders zaterdagavond eens kijken, rcc-zoetermeer heeft dan een meeting in condor-city in poeldijk/den haag.
    Helaas kan je dan die avond zelf niet rijden. Er is/was maar een beperkt aantal plekken ivm de lokatie.
    zie ook mijn onderschrift voor meer info.
     
  4. rcfanaat

    rcfanaat

    Lid geworden:
    19 nov 2005
    Berichten:
    197
    Locatie:
    den haag
    Toh zonde zonde! Ik heb maandag een hertentamen dus ik kan niet weg. Jammerlijk!
    Ik hoop dat ik de volgende keer wel komen kan! Met mijn 1/8 buggy (als ie tegen die tijd af is).
    Is die condor-city poeldijk/den haag de vast plek voor de offroaders??
     
  5. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
  6. rcfanaat

    rcfanaat

    Lid geworden:
    19 nov 2005
    Berichten:
    197
    Locatie:
    den haag
    Coole site. Zal me er binnekort maar ook op aanmelden, want heb op het moment nog geen volwaardige offroader. Hoop dat ik een keertje dan met jullie buiten kan spelen, want denk dat het zelfs nu nog in een manege niet al te warm is.
     
  7. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Hoi, dat terrein ligt in de Binckhorst, trein die er achter loopt is de spoorbaan vanaf den haag cs richting utrecht..
     
  8. rcfanaat

    rcfanaat

    Lid geworden:
    19 nov 2005
    Berichten:
    197
    Locatie:
    den haag
    Hmmm, ga ik es een keertje kijken of dat baan er ligt:p.
    Heb me tevens net aangemeld op dat forum.
     
  9. freddynightmare

    freddynightmare

    Lid geworden:
    24 aug 2010
    Berichten:
    42
    Nog iemand te porren voor de binck vandaag anders word t de industrie terrein naast peulwijk oost.
     
  10. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    geen tijd...moet hem nog schoonmaken en nakijken van afgelopen weekend in schiedam.
    Over 2 weken weer een meeting in poeldijk (indoor), dus als ik nu zou gaan, zou het vrouwtje niet leuk gaan vinden........ ;)
     
  11. freddynightmare

    freddynightmare

    Lid geworden:
    24 aug 2010
    Berichten:
    42
    T word industrie terrein naast peulwijk.
     
  12. rcfanaat

    rcfanaat

    Lid geworden:
    19 nov 2005
    Berichten:
    197
    Locatie:
    den haag
    Probeerde de baan van de week op te zoeken. Maar kon het niet vinden.
    Heeft er anders iemand een adres? Een straat die er in de buurt ligt bv. Of een ander kenmerkend gebouw?
     
  13. janschip

    janschip

    Lid geworden:
    11 jan 2010
    Berichten:
    493
    Locatie:
    Randstad - redelijk aan de kust
    Het is even lastig zoeken, maar mercuriusweg hoek komeet weg.
    Vanaf de binckhorstlaan rij je erin en dan aan het einde links zie je een hek/schutting, daar is de ingang.
    Door de bosjes heen en rechts naar achter dan zie je het baantje.

    Gr
     
  14. maxs

    maxs Guest

    iiiim baaaaack


    BOYS,
    allereerst sorry...... ik was idd ff totaal in de ban van Black ops en verlor mezelf weer in de virtuele wereld :D idd vaak dood gegaan maar nooit in het eggie hoor :D

    geweldig om te zien dat het forum en de Track nog steeds volop gebruikt worden.

    ik heb weer z'n rare gele bal in de lucht gezien(sommige zeggen dat het "zon" heet) maar het maakte het RC gevoel weer in me los....
    ik moet nog even een avond dienstje en 2 nachtjes draaien, en ga dan zeker de baan weer ff checken, ik post nog wel ff tijdstippen.
    ga strakkies maar ff mn accu packs aan de lader hangen :D

    sorry boys voor de afwezigheid maar zal het tijdens de zonninge maanden weer dubbel en dwars goed maken :D
     
  15. janschip

    janschip

    Lid geworden:
    11 jan 2010
    Berichten:
    493
    Locatie:
    Randstad - redelijk aan de kust
    Welcome back MAXS, goed te horen dat alles ok is, zie je wel weer op de baan.
     
  16. maxs

    maxs Guest


    hey hey RCfanaat,

    check ff :[118398] off-roaders-omgeving-den-haag-iedereen-welkom-21

    of als het niet werkt post #23 in dit topic ik heb de plaatjes gefixed en dan zie je het denk ik heel goed op.

    als ik binnen een paar dagen weer ga zal ik even nieuwe fotos maken en een nieuwe "how to get there" in elkaar plakken....:banana:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  17. rcfanaat

    rcfanaat

    Lid geworden:
    19 nov 2005
    Berichten:
    197
    Locatie:
    den haag
    Haha thanks maxs. Heb net even bekeken en snap het nu hoe ik er moet komen! Dacht dat er gewoon een soort opening moest zijn, maar snap em nu. Valt me op dat er wel ineens veel chickens zijn. Dat was vorig jaar minder dacht ik.

    Even kijken of ik van de week weer langs kan komen. Misschien dat ik vrijdag kan. Gaat er iemand deze week nog rijden?
     
  18. maxs

    maxs Guest

    ik ga zoiezo morgen overdag rijden, maare ik twijfel nog of ik naar de binck ga.
    ligt er aan of het waait :D, als dat zo is neem ik ook mn vlieger mee en ga ik ff naar scheveningen. ill let ya know.....
     
  19. maxs

    maxs Guest

    hmmm t wordt toch even scheveningen...
     
  20. freddynightmare

    freddynightmare

    Lid geworden:
    24 aug 2010
    Berichten:
    42
    Heey hij leeft nog:banana::banana::banana:
    ik weet wat t is met die games,moet je zeggen dat ik al n paar maanden niet meer game.
    ennuh goed dat je weer terug bent je hebt n paar gezellige meetings gemist maar r komen er weer genoeg aan oa aanstaande zaterdag/zondag bij rc nitroteam.moet je maar ff op de site kijken.
    goed dat je weer terug bent;)
     

Deel Deze Pagina