Officiële opening pricewatch!!

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door hilbren, 25 jan 2004.

  1. hilbren

    hilbren Guest

    Pasqual en ik hebben er hard aan gewerkt (Pasqual eigenlijk wat meer)
    Op tweakers.net was hij er al (alleen voor computer onderdelen), maar nu eindelijk ook voor de modelbouw!!

    En dan nu het grote moment, de URL:
    http://www.gdesigns.nl/rcracing/pricewatch.php

    Als je iets kwijt wil over een bepaalde winkels; goede/slechte ervaringen, dan kun je die hier ook kwijt.

    (we richten ons op dit moment hoofdzakelijk op auto's en de onderdelen daarvan. Of dit later uitgebreid gaat worden is nog niet bekend en afhankelijk van het succes van de site.)
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Wist ik allang :D, ik heb zelf al wat dingen toegevoegd :)
     
  3. hilbren

    hilbren Guest

    Ze zijn alleen niet allemaal zo oplettend als jou :wink:
     
  4. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    petje af, erg handig om het mooi te kunnen bekijken, nu de database nog verder uitbreiden....
     
  5. Kingpin

    Kingpin

    Lid geworden:
    18 nov 2003
    Berichten:
    686
    Locatie:
    omgeving Twente
    Ziet er mooi uit, alleen de menu buttons zijn slecht te lezen (of je moet dicht op je scherm zitten).
     
  6. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Ik weet het dat die letters beetje klein zijn maar gelukkig allemaal hoofdletters en da maakt het al iets beter. Maar ik zal wel iets toevoegen dat je wat meer info krijg van de buttons.

    Ik wilde het allemaal klein houden zo dat er wat meer ruimte voor de info is.


    @all de Picewatch is voor iedereen gemaakt en heb je prijzen van iets en die staan niet in de pricewatch dan mag je zelf het ook gewoon toevoegen het komt er gelijk op te staan en hoe meer mensen wat toevoegen hoe sneller hij lekker vol is is dat je hem dan ook echt kan gebruiken als je is wat nodig heb.
     
  7. Kingpin

    Kingpin

    Lid geworden:
    18 nov 2003
    Berichten:
    686
    Locatie:
    omgeving Twente
    Ik ken het probleem, maar de combinatie van donkere achtergrond met witte letters die ik heb bekeken op mijn monitor die op 1280 staat ingesteld zijn lastig te bekijken (schitterd op je ogen, moet je dus echt aandachtig naar kijken wat er nu staat).

    Voor de rest zeer mooie site.

    Maar hoe voeg ik mijn link toe onder Fotogallery, deze werkt namelijk niet?
     

Deel Deze Pagina