offroad baan rond Antwerpen?

Ik vraag me af of er in Belgïe richting Antwerpen een offroad rc baan is?
Wat is vanuit Bergen op Zoom de dichtsbijzijnde eigenlijk?
BOMB moest stoppen in Hoogerheide, Nuclea in Mol ook. MRCZ is dan de dichtsbijzinde of heb ik het mis?

BOMB moest toch alleen stoppen met evenementen?
of in zijn geheel??

Het crossbaantje tussen ossendrecht en putte is ook al weg :(

Ah! mr BadBert! Je zou nog een keer op een meeting komen geloof ik. Daar ben je nu een beetje laat mee niet? ;)
BOMB mag niet meer op de privébaan in Hoogerheide rijden. Wel zijn we druk in bespreking met gemeenten voor een andere lokatie. De ambtelijke molens draaien helaas niet zo snel als onze auto's rijden (was dat maar waar!). Even geduld dus, dan gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren: gezellige meetings voor jong en oud met de welbekende funraces natuurlijk.
Weet jij eigenlijk of er nog andere offroad banen in België zijn Bert? Daar ging dit topic namelijk over..
Ik heb gezocht, maar zonder resultaat. Is er iemand beter dan mij met gooooogle.be?

klopt, maar de meetings waren iedere keer samen met clubdagen of meetings van mijn andere (1:1) hobby... ook zo gemeld in het topic van bomb.

Ook had ik toen geen eigen rc auto, nu wel :) (wel 1:18 en 1:16 maar ok).

En ah ok, ik had begrepen dat alleen evenementen niet meer mochten...
Op zich vind ik het vreemd. het is toch prive terrein? dat georganiseerde evenementen niet mogen snap ik, maar gewoon rijden?!

Ik zal mijn belgische maat eens vragen of hij wat weet.
In de buurt zal het dan niet echt zijn vrees ik :( want dan had jij (of anderen) het via google wel gevonden denk ik...

EDIT: er is wel een baan vlakbij antwerpen, maar die is van een modelwinkel, en daar mag je (als ik het goed begrepen heb) alleen rijden als je DAAR een auto hebt gekocht....

Laatst bewerkt:
BOMB moest toch alleen stoppen met evenementen?

Helaas alle clubactiviteiten, dus ook gewoon samen komen om onderling te rijden en te sleutelen. Vandaar dat we nu een baan in de buurt zoeken om in ieder geval nog een beetje als een vereniging samen te komen, dan maar als gastrijders elders (uiteraard in samenspraak met de andere verenigingen, niet dat er ineens 50 man op de stoep staat ;) ).

we zouden uit kunnen wijken naar Mol in België, maar die vereniging is sinds een week of 2 ook verplicht te stoppen met activiteiten op hun lokatie. Daarom vraag ik me af of er nog meer locaties zijn richting België.

We kunnen naar Mach-One in Helmond, maar dat is best een eindje rijden.

We zoeken een stukje (landbouw)grond van een halve hectare (50x50 meter). Daar willen we een circuit aanleggen van zand/gras.
Mocht er iemand een kennis hebben die bereid is dit ter beschikking te stellen, laat het dan weten via info@rcbomb.nl

heel erg bedankt voor de links. We zijn echter een club met zowel electro als nitro aangedreven voertuigen. De aangeboden links zijn voor electro 1:10.:( . Alsnog bedankt voor de moeite.

Back