Offroad Drenthe/Groningen/Friesland

Ghossie

In Memoriam
Wordt er in bovenstaande regio's nog ergens een competitie gereden indoor/outdoor bijvoorbeeld Traxxas 1:16 of andere electro offroad auto's.

Laatst bewerkt:
30 januari hebben we weer een elektro wedstrijd bij MBC Friesland; alle elektro auto's zijn welkom (4WD en 2WD Trucks en Buggies, etc...) We kunnen elk type auto gewoon indelen in onze heats!

Meer info: Zondag 30 januari 2011

Verder zitten hier in het noorden van nederland de volgende clubs:

MBC Friesland in Berlikum, friesland
De Fivelcrossers in Appingedam, Groningen
ORCD in Emmen, Drenthe
Real80 in Groningen stad
RMCA in Almelo

Laatst bewerkt:
30 januari hebben we weer een elektro wedstrijd bij MBC Friesland; alle elektro auto's zijn welkom (4WD en 2WD Trucks en Buggies, etc...) We kunnen elk type auto gewoon indelen in onze heats!

Meer info: Zondag 30 januari 2011

Verder zitten hier in het noorden van nederland de volgende clubs:

MBC Friesland in Berlikum, friesland
De Fivelcrossers in Appingedam, Groningen
ORCD in Emmen, Drenthe
Real80 in Groningen stad
RMCA in Almelo

Bij Orcd worden sowieso geen electro wedstrijden gehouden, daar wordt alleen bigscale en nitro gereden op het circuit in Haren (DLD)

RMCA is volgens mij volledig uitgestorven, site vanaf vorig jaar zomer niet meer bijgewerkt.

Real 80 doet geen electro offroad wedstrijden, en de laatste keer dat ik het offroad circuit heb gezien lag dit er erg troosteloos bij, gras was ongeveer een halve meter langer dan het kunstgras:(

Laatst bewerkt:
Die kan ik dus niet bestellen.....alleen voor leden, heb dus niks aan dit linkje

Laatst bewerkt:
Back