Offroad Electro Rotterdam

Discussie in 'Meeting's' gestart door Banana, 24 dec 2015.

  1. Banana

    Banana

    Lid geworden:
    25 mrt 2008
    Berichten:
    482
    Locatie:
    Rotterdam
    Beste hobbygenoten...

    Mijn broer, een paar vrienden en ik rijden regelmatig met onze RC auto's in omgeving Rotterdam.

    Het is natuurlijk leuk om samen met anderen de hobby te delen en op die manier samen wat rond te scheuren.

    Wellicht dat sommigen van jullie wel eens gehoord hebben van de offroad RC baan in het Zuiderpark. Voormalig was dit ooit een BMX crossbaantje, en een paar jaar geleden werd hier nieuw leven in geblazen door leden van RC-Rotterdam. Helaas bestaat de site van RC-Rotterdam niet meer, maar volgens mij zijn er in omgeving Rotterdam veel enthousiastelingen die hier wel eens een keertje zouden willen rijden. Tot mijn verbazing ziet de baan er na twee jaar nog heel netjes uit. Ik ben niet op de hoogte van wie dit gedurende die tijd heeft bijgehouden.

    Voor de mensen die het leuk lijkt om samen met elkaar op deze baan te rijden, laat het even weten in dit topic!

    Een belangrijke mededeling:

    In verband met overlast voor omwonenden: gelieve alleen electro op deze baan! (in het verleden is er veel geklaagd over herrie van brandstofauto's)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    Hou www.rcc-zoetermeer.nl ook maar goed in de gaten. Kans is groot dat we binnenkort een officiƫle baan aan mogen gaan leggen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2016

Deel Deze Pagina