Offroad midden/oost Brabant

Hallo rijders,

Ik woon vlak bij Den Bosch en ben altijd op zoek naar mooie baantjes of een offroad terein waar ik kan reiden.

Plaats hier je tips en ik ga/kom zeker een keer kijken en misschien kunnen we een keer wat afspreken!

Ik heb een aantal verschillende auto's dus vind altijd wel een passende voor jouw lokatie.

Hoor graag van jullie

Hallo rijders,

Ik woon vlak bij Den Bosch en ben altijd op zoek naar mooie baantjes of een offroad terein waar ik kan reiden.

Plaats hier je tips en ik ga/kom zeker een keer kijken en misschien kunnen we een keer wat afspreken!

Ik heb een aantal verschillende auto's dus vind altijd wel een passende voor jouw lokatie.

Hoor graag van jullie

ja je habt wel wat autootjes te veel! ;)
Ik heb er maar 1 en ben beginner. Als ik jouw waslijst aan auto's zie zal dat bij jouw niet het geval zijn.
ik rij wel eens bij de pettelaar (daar waar vroeger een japans restaurant was) en ik kijk zo nu en dan of er bij de nieuwe aan te leggen randweg leuke plekjes zijn. btw ik rij een truggy.

Ik heb geen vaste tijden/dagen dat ik rij maar kan het wel melden als ik weer eens ga.

Ja i wil ook graag een keer komen! heb het nu ff druk met mijn werk maar over een week of 2 wordt het beter!

Misschien met zn 3en lijkt mij wel gezellig, moeten we wel wat plannen via dit forum (komt goed).

Aah, dit is ook een heel interessant topicje voor mij! :mrgreen: Slashbasher, ben je nog veel op je "eigen" circuitje bezig? Dit is natuurlijk een lekker korte week en heb wel wat vrije tijd over om eens te vlammen!

ja ik ben daar regelmatig aanwezig dus laat maar weten wanneer je gaat dan heb je dik kans dat ik er ook ben.
ik hou regelmatig het forum in de gaten dus zie het wel betijds denk ik.

hej meer mensen uit mijn omgeving !

waneer en waar rijden jullie meestal ?
ik wil anders ook wel eens een keertje een kijkje komen nemen

ik heb een yada trr offroad en heb em pas ingereden
( ben nieuw in deze hobbie )
:D

gr wesley

ja klopt ben er al regelmatig weze kijken en heb zelf al 1 keer gereden daar vd winter met -4 en dat was koud brrr.
maar vind het jammer dat ik me lipo's niet kan opladen daar.
dus met andere woorden jammer dat er geen stroom aanwezig is.
maar voor de rest een mooie baan al moet ik wel wennen aan die buggy jumps.

oh das wel vet idd !!

vandaag weeste rijden btw aleen ben ik tege een stoeprand aan ge botst nu is er een alminium dim afgebroken en die draaiding van me rechter voor wiel..

dus moek ff kijke morgen bij toemen of ze dat spul op vooraad hebben :(
naamloosqqs.jpg

me moter stopte er ook in eens mee toen ik hem beetje schuin hield denk dat hij verzopen is ..

krijg em nu ook niet aan de praat :o

btw kan iemand mij ook eens helpen met de instellingen ?
heb nu 4 a 5 tankjes op gereden in totaal

mvg wesley

Laatst bewerkt door een moderator:
ik hou dit ook even in de gaten. Voor mij is het ook niet zo heel ver. Ik hoor graag wanneer er gereden wordt in de omgeving. ;-)

je kan er in principe altijd komen omdat het circuit in berghem volgens mij gewoon 7 dagen in de week open is.

en als je je eigen dan even meld in de kantine en vraagt of je kan rijden mag je daar 10 euro neerleggen en kan je rijden.

maar als ik jouw was en ga daar voor het eerst heen kan je beter op wo za of zo gaan en navragen wat nu wel en niet kan kwa tijden.

maar als je gaat laat dan iets weten mischien kom ik dan ook wel kijken of rijden.

gr roy

Back