Offroad rijders omg gouda

• Topicstarter Topicstarter Ssander84
  • Startdatum Startdatum
S

Ssander84

Guest
wie o wie weet er in de buurt van Gouda een goed offroad locatie om te rijden. Mijn zwager, schoonpa en ik zijn regelmatig met zijn drieën op stap om lekker te crossen met onze buggies en truggies. Vroeg me eigen af of er nog meer mensen hier uit de buurt regelmatig erens rijden met mooi weer en misschien is het leuk om een keer wat af te spreken.

Mvg sander

Laatst bewerkt door een moderator:
wie o wie weet er in de buurt van Gouda een goed offroad locatie om te rijden. Mijn zwager, schoonpa en ik zijn regelmatig met zijn drieën op stap om lekker te crossen met onze buggies en truggies. Vroeg me eigen af of er nog meer mensen hier uit de buurt regelmatig erens rijden met mooi weer en misschien is het leuk om een keer wat af te spreken.

Mvg sander

hoi sander

ik kom zelf uit krimpen aan den ijssel

ik gaat zelf altijd naar dordrecht toe op de pieter hoebeeweg

is echt een leuke plek er is een stuk asfalt maar er is erg veel off road te rijden daar ik zou zelfe zeggen kom is een keer kijken
er is altijd mensen aanwezige vanaf een uur of 13:30 uur

ook zijn er altijd wel mensen die even komen kijken en een praatje maken

ik ben er zelf ook a.s. zondag dit is ook de dag dat we er naar toe gaan

dus ik zou zeggen kom een zondag a.s. om 13:30 uur

mvg richard uit krimpen aan den ijssel

Haha dank je wel voor je berichtje. Kom daar zeker binnenkort een keertje kijken.

Snellehenk heb al vaker op jullie site gekeken en ook van de weekend meeting, leek me ook erg leuk om
Er bij te zijn of op zondag mee te rijdenaar moet nog
Kijken of dat lukt ivm werk.

Groetjes sander

Back