OFNA Hyper 10-TT - 1/10th Scale 4x4 Truggy

Ik was al een tijdje aan het zoeken naar een goede 1:10 truggy ei denk dat dit wel eens iets zou kunnen zijn!!!!

hyperTT-head.jpg

OFNA is proud to announce this new class of race truck. Countless hours have gone into developing a 1/10 scale truck to take advantage of the lighter and more powerful LiPo batteries and brushless motor systems available today. The Hyper 10TT is a 4wd 1/10 scale truggy with the styling, performance and durability of the newer style 1/8 truggies. The Hyper 10TT Super-G body increases down force on the nose to take advantage of the drive to the front tires, while the nylon rear wing keeps the rear tires planted every time you hammer the throttle. Superb handling combined with durability to handle the strongest 540 and 550 motors equates to a truggy that really halls the mail around the track.

hyperTT-big.jpg

Features
hyper-bullet.jpg
All Steel Drive Train
hyper-bullet.jpg
Pivot Ball Suspension
hyper-bullet.jpg
13 Tooth Laser Etched Pinion
hyper-bullet.jpg
3 Oil Filled Differentials
hyper-bullet.jpg
PBS System with Caster Adjustment
hyper-bullet.jpg
Aluminum Threaded Shocks
hyper-bullet.jpg
Front & Rear Adjustable Sway Bars
hyper-bullet.jpg
Adjustable Turnbuckles
hyper-bullet.jpg
Front CVA's
hyper-bullet.jpg
Unpainted Body
hyper-bullet.jpg
18 Ball Bearings
hyper-bullet.jpg
Droop, Wheelbase& Camber Adjustments
hyper-bullet.jpg
6061 Aluminum Chassis with Kickup
hyper-bullet.jpg
Low Profile Advanced Forward Truck Body
hyper-bullet.jpg
12mm-2.2 Dished Truck Wheels
hyper-bullet.jpg
High Impact Truggy Wing
hyper-bullet.jpg
Velcro Strapped Battery Holder
hyper-bullet.jpg
Low Center of Gravity Diff Housings
hyper-bullet.jpg
And Much, Much, More...

Front Suspension
hyperTT-front-susp-big.jpg

Rear Suspension
hyperTT-rear-susp-big.jpg

CNC Motor Mount
hyperTT-motor-mount-big.jpg

Pivot Ball Suspension
hyperTT-pivot-ball-big.jpg

Molded Battery Tray
hyperTT-bat-tray-big.jpg

Anodized Threaded Shock Bodies
hyperTT-shocks-big.jpg

Laatst bewerkt:
Hmmm, ik zoek ook een track waardige 1/10 als mn RC8Te de deur uit is...
Het liefst een Truggy en dit zou wel eens een mooie kandidaat zijn! Spijtig dat de servo zover buiten het chassis steekt...
Wel weer tof dat het een 4x4 is!

Heb je enig idee hoe het zit met leverbaarheid van de onderdelen Ronald?

Wellicht titel veranderen en dan meteen de Losi 10T er in meenemen?

Dit zijn tot dusver, zover ik weet, de enige twee goede 1/10 truggies. De 10TT is gewoon een Ofna Hyper Mini STe 1/12 maar dan iets groter. Dat is geen slechte zaak want de Mini STe is een goede wagen.

Hmmm, als je ooit van plan bent zoiets als dit te bestellen Nardos, LMK!
Dit zal stukken beter rijden dan de T4.1 die op mn lijstje staat...

Hmmm, helemaal fijn dat ie voor 80% RTR word geleverd. Alleen motor/regelaar, servo en ontvanger erin planten UND knallen maar!

Laatst bewerkt:
Will do, maar ik wacht eerst af totdat er een 1/10 baan is bij M1. Als de baan er is wacht ik nog totdat er mensen rijden en kijken wat er allemaal rond rijd.

Ik vind een kit wel leuk, lekker alles zelf goed in elkaar zetten. Zaken zoals diffs worden vaker slecht dan goed gevuld (zelfs in de Mugen M-Spec racing buggies en truggies).

Will do, maar ik wacht eerst af totdat er een 1/10 baan is bij M1. Als de baan er is wacht ik nog totdat er mensen rijden en kijken wat er allemaal rond rijd.

Ik vind een kit wel leuk, lekker alles zelf goed in elkaar zetten. Zaken zoals diffs worden vaker slecht dan goed gevuld (zelfs in de Mugen M-Spec racing buggies en truggies).

Hmm, 4wd Truggy races zijn er idd (nog) niet maar wellicht brengt dit gebakje daar verandering in! Hopelijk net zo'n hype als wat er met de SC wagens gebeurd.

Ik meen trouwens dat ze bij M1 al bezig waren met de grond voor een 1/10 baan?

Wat betreft het in elkaar zet gebeuren, heppie ook wel gelijk in... Nu moet je zelf de bende weer uitelkaar halen om te kijken of het uberhaupt is gebeurd!

Ja, ze hebben er wat grond opgeploegd, maar of ze ook al materialen e.d. hebben gekocht weet ik niet. Bovendien zou je dan weer een stand moeten maken, zo'n dingen gebeuren niet zo heel snel doorgaans.

Ja, ze hebben er wat grond opgeploegd, maar of ze ook al materialen e.d. hebben gekocht weet ik niet. Bovendien zou je dan weer een stand moeten maken, zo'n dingen gebeuren niet zo heel snel doorgaans.

een rijdersstelling voor ruim 12 man kun je goed in 2 dagen neerzetten. ;)

Klopt, maar je moet zo'n dingen ook plannen, materialen kopen, mensen moeten tijd en zin hebben, eventueel gereedschap moet aanwezig zijn ... etc. etc.

valt me nog mee 199$ nu nog ff wachten op andere plekken ze willen daar geen lagere prijs op de verzendbrief/doos zetten maar we houden hem in de gate.

Ik zag die hyper mini van jou Nard(niet meer dan) wel mooi met zo'n MMP en een 2600 kv dat zal hier ook mooi op staan!!!

Back