Ik ga als old Rookie 52 jaar Ha Ha met RC vliegen beginnen.
Ik ga met een MiniMag vliegen, leuk beginners model en meteen met rolroeren.
Ik wil graag brushless om wat meer vermogen te hebben en wat langer te kunnen vliegen.
Het hoeft geen racer te worden, maar het is wel makkelijker bij nood situaties waar je even wat meer power nodig hebt.
En ik wil genoeg power hebben om de MiniMag als watervliegtuig te gebruiken
Door het hogere gewicht vliegt het waarschijnlijk ook wat stabieler bij onrustig weer of een windstoot..
De MiniMag is al binnen (Natterer Modelbau), zender Robbe Promars 35Mhz heb ik nog.
Vroeger met een modelduikboot gevaren, dus genoeg ervaring met RC apparatuur en modelbouw.
Nu de motor, ik heb het 1 & 2 MiniMag topic geheel doorgenomen en ook het MiniMag roxy toppic, dat duurde uren.
Maar zie door de bomen het bos niet meer, wat is nou echt de goede combinatie van motor en prop.
Ik wil denk ik met 3S lipo vliegen b.v. 2000 ma.
Als lader denk ik aan een Imax B5, een 6A 12volt voeding heb ik al thuis.
Ik ga zelf leren vliegen.
Ben op de hoogte van alle valkuilen en beginners fouten en oefen regelmatig met FMS en Aerofly.
Dat moet dus best gaan lukken.
Graag nog wat advies wat betreft de aankoop van, motor, prop en de lader.
Alle suggesties zijn welkom
Vraagje
p de gehele MiniMag zitten mooie rondjes die iets uitsteken moet je die eerst weg schuren voor je stickers er op plakt.
Of kunnen de stickers er gewoon overheen worden geplakt?
Ook alle andere tips zijn natuurlijk van harte welkom.
Frans
Ik ga met een MiniMag vliegen, leuk beginners model en meteen met rolroeren.
Ik wil graag brushless om wat meer vermogen te hebben en wat langer te kunnen vliegen.
Het hoeft geen racer te worden, maar het is wel makkelijker bij nood situaties waar je even wat meer power nodig hebt.
En ik wil genoeg power hebben om de MiniMag als watervliegtuig te gebruiken
Door het hogere gewicht vliegt het waarschijnlijk ook wat stabieler bij onrustig weer of een windstoot..
De MiniMag is al binnen (Natterer Modelbau), zender Robbe Promars 35Mhz heb ik nog.
Vroeger met een modelduikboot gevaren, dus genoeg ervaring met RC apparatuur en modelbouw.
Nu de motor, ik heb het 1 & 2 MiniMag topic geheel doorgenomen en ook het MiniMag roxy toppic, dat duurde uren.
Maar zie door de bomen het bos niet meer, wat is nou echt de goede combinatie van motor en prop.
Ik wil denk ik met 3S lipo vliegen b.v. 2000 ma.
Als lader denk ik aan een Imax B5, een 6A 12volt voeding heb ik al thuis.
Ik ga zelf leren vliegen.
Ben op de hoogte van alle valkuilen en beginners fouten en oefen regelmatig met FMS en Aerofly.
Dat moet dus best gaan lukken.
Graag nog wat advies wat betreft de aankoop van, motor, prop en de lader.
Alle suggesties zijn welkom
Vraagje

Of kunnen de stickers er gewoon overheen worden geplakt?
Ook alle andere tips zijn natuurlijk van harte welkom.
Frans