Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja, persoonlijk heb ik niets met modellen die het F2B programma niet aankunnen. Count me out....Herbert zei:Het is niet alleen een jury die je nodig hebt maar ook een programma en wat voor modellen te gebruiken, mischien iets voor jou Bruno om daar iets bij in te brengen
Wat mij let?Herbert zei:Bruno zei:Classic (de oudere F2B modellen) vind ik daarentegen wel heel interessant. Afgezien van het feit dat ik al veel te weinig tijd heb om alle modellen te bouwen die ik op mijn verlanglijst heb, zou ik graag een Palmer T-bird Mk2 (maar met modern binnenwerk) in mijn collectie hebben.
Zo een dus:
nou Bruno wat let je ,bouwen dat ding en instappen :wink:
Bruno zei:het feit dat ik al veel te weinig tijd heb om alle modellen te bouwen die ik op mijn verlanglijst heb
FOX35 zei:OK, dat is één, wie nog meer?
packard zei:Ik teken een profiel, zij frezen het.
Ook het frezen van kleine gaatjes in balsa voor bouwmallen gaat beter dan zelf boren.
Dank je voor het in mij gestelde vertrouwen... :wink:FOX35 zei:Bruno kan wel aangeven hoe het 1/2 FAI schema er uit zag.