Hier de vertaling van het Duitse draadje.
Ze waren er in de varianten met 2 of 3 oplegger soorten
Met een tanker, container en dieplader of alleen dieplader en container.
Destijds al gelimiteerd. Het was mijn eerste rc op mijn 5e.
Inmiddels heb ik er 5
Foto
Foto
Ze zijn 1:32
Foto
Zo zien die 5 van mij er uit.
Zo kwam ik mijn eerste weer tegen op ebay
He Heiko zo een heb ik er ook gehad. Geweldig speelgoed. Ook voor grote jongens.
Onlangs heb ik mijn 6e Schuko verwelkomt.
Heiko dat zijn gave trucks, ik heb er net een gevonden op ebay.
Te duur!, en dat als startbod! Die heeft een klap gehad die verkoper. Ik heb voor geen van mijn 6 trucks die prijs betaald maar misschien heeft die verkoper geluk en vindt ie een domkop.
Oh, sorry ik wist niet dat die nog verhandeld werden maar ik ben toch liever op zoek naar een Anker Wartburg uit de DDR maar dat hoort in een ander topic.
Heiko daar heb je een paar mooie trucks, hoe hard gaan die? net zo snel als die van Siku?
Hallo Thomas,. ik denk dat je de snelheid wel gelijk kan krijgen met die van Siku
Mettertijd kwamen 2 verdere trucks uit en een aanvullende oplegger waardoor men met drie verschillende opleggers kon rijden. Een dieplader, Shell tankoplegger en een container.
Omdat ze in aanvang, in het midden van de jaren `70 gebouwd zijn zijn de bewegende delen, aandrijving, stuurinrichting en zo ie zo de elektronische componenten versleten. Bij een ombouw zult u wel vroeger of later professionele onderdelen plaatsen zoals de versnellingsbak van Conrad. Maar dat heeft tijd.
Ik bedoel voor gebruikte trucks zie die van jouw er echt goed uit. De opleggers hebben geen lichten toch.
Nu nog hebben ze geen licht. Omdat ik er 14 heb en 1 voor de verkoop zal de 1 of de andere worden omgebouwd.
Ik heb van 1 een cabine en een achter opbouw. Die krijgt een compleet nieuwe kooi en onderstel. Ik kan meerdere oplegger varianten bouwen. Als dieplader, als container of tankwagen.