ombouw bouwplaat titan

Als verzamelaar van Wijsmuller, kwam ik de bekende bouwplaat tegen van de TITAN.

Ik was een beetje aan het serven op het web toen ik een site Salvaging a Lindberg Diesel Tug - RC Groups tegen kwam waar men
een kit van Lindberg radiografisch maakt.

Ik een kit op de kop getikt.

Had al een bouwplaat eens voor een deel gemaak en dacht ik ga is kijken wat het wordt als ik ze samen ga voegen.

Vind het niet eens gek uitzien. Moet het dekgedeelte wel gaan scannen en iets vergroten met afdrukken want het past net niet.

Het is de bedoeling een aantal slepers te gaan maken de Titan, Nestor en Cycloop waarvan er 2 denk ik radiografisch

Laatst bewerkt:
Hoi kappie,

Ik vind de nestor hector enz serie een helemooie serie. Ook toevallig want een clublid heeft bijna de hector afgebouwd in de schaal 1:50Hector De andere link doet het niet dus zal ik binnenkort nog wel effe doorsturen. Een kennis van me is de nestor aan het bouwen ook in de schaal 1:50 Hij is er nu al bijna klaar mee. De opbouw en dek is al klaar en geverfd hij is nu met de elektronica bezig. Wat is deze schaal van deze nestor?

tim

Ha die Tim.

Ja dat was een hele mooie serie sleepboten vroeger van Wijsmuller.

De bouwplaat is schaal 1:100 maar de lindberg sleepboot is ietsje groter, 2 a 3 cm.

Maar vind het mooi samen passen. Ga dit nu verder uitwerken en dan RC inbouwen.

wil er 3 gaan bouwen en dn nog de krab en willem barendsz. Voor op mn tafel met Wijsmuller atttributen.

Bedoeling is een steiger met kantoor en een aantal schepen.

Hoi kappie,

Dat is wel een leuk idee´tje. Mag ik dan als mijn kleine utrechtje er bij leggen;) Ik wil ooit nog eens de utrecht in de schaal 1:50 bouwen maar dat is ooit;) Ik blijf je zeker volgen. Dit zijn super boten:D

tim

Back