ombouw E-savage - savage flux

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Setak89, 30 mei 2010.

  1. Setak89

    Setak89

    Lid geworden:
    14 feb 2010
    Berichten:
    26
    Locatie:
    Lendelede, Belgium
    hallo,

    ik ben nieuw hier in dit onderdeel van het forum (ik ben een fervente heli-piloot), maar had hier nog een E-savage staan van een paar jaar geleden. Hij rijd al enkele jaren nietmeer, maar was nu aan het denken hem te vermaken...
    Ik zag dat HPI ondertussen al met een flux systeem uitgekomen is. Nu is mijn vraag: is het mogelijk mijn E-savage om te bouwen naar een flux systeem? Zoja, wat heb ik nodig, wat moet ik vervangen, en wat gaat dat allemaal ongeveer kosten?

    Thx
    mvg
     
  2. superboe

    superboe

    Lid geworden:
    26 mrt 2009
    Berichten:
    721
    Locatie:
    middelharnis (ZH)
    welk flux systeem? die van de savage of van de firestorm
     
  3. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Ombouwen naar een Savage Flux heeft geen zin aangezien je zo goed als alles kunt gaan vervangen. Je kunt er wel een Flux systeem inzetten al zal een 1/10 setje krap worden imo, aangezien die vaak in lichtere 2WD wagens worden gezet en het 1/8 setje is nogal zwaar aangezien die in zware 1/8 4WD wagens wordt geplaatst.
     
  4. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    Kijk eens in het E-savage topic, ik heb in de mijne een 1/10 setje gemonteerd en dat gaat goed, een 1/8 setje wordt zo krachtig dat je allerhande onderdelen zal moeten gaan verstevigen en dat begint uiteindelijk kostelijk te worden.
     

Deel Deze Pagina