ombouw kop t-rex 600

is het mogelijk om een voledig alu fb kop om te bouwen na fbl
door alleen een fbl main hub en een swash lokker te kopen
en de andere delen van de fb kop te gebruiken
ik had gedacht aan deze
HN6112 3G 600FL Main Rotor Housing Silver

en deze HN6114 600FL Mixing base assembly Silver

dan zou je voor 50 euro klaar zijn
of gaat dit niet werken

gr hub

Gaat niet werken zonder andere bladegrips, anders heb je te weinig resolutie, maw je kan dus beter een complete Align kop kopen, of nog beter/mooier een Kasama.

Het kan wel met die bladegrips, maar dan moet je ook kortere servo hevels gaan monteren om zo de resolutie weer terug te krijgen... wat ook nog kan, is even bij hobbyking kijken, die verkopen RJX koppen(dezelfde iig) en die zijn gewoon goed.. kosten je ook hetzelfde wat jij ongeveer aangeeft;)

Er staat hier op het forum ook een omgebouwde trex 600 kop te koop, mischien is dat wat voor je: http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-helikopters/115175-align-fbl-head-voor-600-a.html

De RJX kop is ook erg goed, een mooie goed afgewerkte en degelijke rotorkop.
Ik heb hem zelf ook op mn trex 600 in combinatie met de beastX.
HobbyKing Online R/C Hobby Store : .50 size Flybarless head systems for 10mm main shaft - Trex 600/600N
Als je inlogt en hem toevoegt aan je winkelmandje dan is de prijs ineens een stuk lager, altans bij mij was dat zo.
Oh ik zie nu dat je even op de pagina van het artikel moet blijven staan dan krijg ja automatisch een hele scherpe aanbieding van HC rechts onder in beeld!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back