Hoi danny,
Ben zelf in het bezit van verschillende raptors.
Ten eerste,fb of geen fb, het is een goeie helicopter,zijn gloriejaren als veel geziene heli zijn wel missch voorbij maar onbekend maakt onbemind, dit ding zit goed in elkaar.
Momenteel vlieg ik nog met een omgebouwde raptor 30, een ouder beestje al,een 90 graden mechanische swash met flybar. Vliegt dit goed? In mijn ogen zeker wel en hij is ook leuk om onderhoud aan te doen en wat aan te sleutelen.
Heb hem nog niet gecrasht en begin er nu toch al stevig mee door te vliegen (acro ook,loopings,rols,stall turns..)
Hij pakt het allemaal goed aan,heb wel sterkere servo's en een apparte bec geplaatst.
Nu jou vraag.
Jij zal een 90 graden eccpm hebben veronderstel ik..
Deze is als occasie idd in geld niet veel waard maar in vliegplezier zeker wel.
Zo wel oudere als nieuwere raptors hebben vaak dezelfde maten van onderdelen,voor een fbl conversie van een nieuwere 550s zijn er zeker kits,missch passen die voor de 550e ook wel.
Heb ook al gezien dat ze er gewoon een fbl kop van Align op zetten, het moet dus zeker mogelijk zijn..
Nu ik vind ze met flybar ook heel fijn vliegen dus het hangt er zowat vanaf wat je er mee wilt gaan doen, maar wat je ook doet,hou hem bij en vlieg er lekker mee, je zal niet teleurgesteld zijn,tenzij je echt hem in het zwaardere 3d werk gaat gooien,dat gaat iets teveel van het goeie zijn denk ik..
Veel succes er mee!!
Gr.