2 motoren levert natuurlijk extra kracht, maar zorgt ook voor extra gewicht en extra kosten. Gezien je deze auto ook als een product moet gaan opzetten, ik denk nietdat er veel mensen zijn die 2500 euro voorover hebben. Met zijn setup verwacht ik dat die autozo 250km kan halen, maar dat is natuurlijk weer overkill voor jouw project.
Ff opeen rijtje waar je op moet letten.
Rijgedrag:
Zorg voor dat er zoveel mogelijk gewicht evenredig wordt verdeeld in het midden vd auto zit.
Zorg voor de juiste airodynamica. Dus zoveel mogelijk lucht over je auto heen en zo min mogelijk lucht onder je auto door. Zorg vooral voor dat er GEEN rijwind tegen je wielen aankomt, want dan stijg je op. Dat kan je bv doen door extra spoilerz te maken.
Zorg dat je goeie banden hebt die 200km aankunnen.
Zorg voor een goeie servo en verminder de stuuruitslag.
Vermogen:
Een esc die 8s aan kan. Castle xl2 of mgm
Een motor die meer vermogen kan leveren. Leopard 5698 of neu 2028.
Een grotere pinion/kleinere spur.
Verminderen vd rolweerstand. Dus betere lagers.
Verminderen vd gewicht. Denk aan accus met minder mah en zoveel mogelijk plastic gebruiken indien mogelijk.
Ik heb je nu genoeg voorgekauwd. De rest is allemaal trail en error. Dat zal je dus zelf moeten testen welke setup en afstelling het beste werkt.
Ff opeen rijtje waar je op moet letten.
Rijgedrag:
Zorg voor dat er zoveel mogelijk gewicht evenredig wordt verdeeld in het midden vd auto zit.
Zorg voor de juiste airodynamica. Dus zoveel mogelijk lucht over je auto heen en zo min mogelijk lucht onder je auto door. Zorg vooral voor dat er GEEN rijwind tegen je wielen aankomt, want dan stijg je op. Dat kan je bv doen door extra spoilerz te maken.
Zorg dat je goeie banden hebt die 200km aankunnen.
Zorg voor een goeie servo en verminder de stuuruitslag.
Vermogen:
Een esc die 8s aan kan. Castle xl2 of mgm
Een motor die meer vermogen kan leveren. Leopard 5698 of neu 2028.
Een grotere pinion/kleinere spur.
Verminderen vd rolweerstand. Dus betere lagers.
Verminderen vd gewicht. Denk aan accus met minder mah en zoveel mogelijk plastic gebruiken indien mogelijk.
Ik heb je nu genoeg voorgekauwd. De rest is allemaal trail en error. Dat zal je dus zelf moeten testen welke setup en afstelling het beste werkt.