ombouw traxxas XO-1

Jullie doen toch maar dwaas, dus ik zal niets van filmpjes posten ook niet op die facebook pagina. eergisteren nog gaan rijden en was zeer geslaagd maar als jullie toch zo doen. kunnen jullie maar dromen ervan!!!

Jullie doen toch maar dwaas, dus ik zal niets van filmpjes posten ook niet op die facebook pagina. eergisteren nog gaan rijden en was zeer geslaagd maar als jullie toch zo doen. kunnen jullie maar dromen ervan!!!

Wat is dit nou?
Wij zijn reuzennieuwschierig en proberen je te helpen...
Ik ben het met je eens dat het een beetje kritisch klinkt. Maar ik weet zeker dat iedereen hier je wilt helpen! Daarom willen we graag filmpjes zien :p

Gelukkig hebben we er niet zo heel veel tijd in gestoken, dus alvast bedankt voor de genomen moeite...
Hier en daar een kritische noot, maar die heb je toch ook deels aan jezelf te wijten door, zeker in het begin, totaal niet te luisteren naar de adviezen.

Dus het zou je sieren om wél wat te plaatsen, al is het maar om ons ongelijk te bewijzen.

Groet,
Patrick

Gelukkig hebben we er niet zo heel veel tijd in gestoken, dus alvast bedankt voor de genomen moeite...
Hier en daar een kritische noot, maar die heb je toch ook deels aan jezelf te wijten door, zeker in het begin, totaal niet te luisteren naar de adviezen.

Dus het zou je sieren om wél wat te plaatsen, al is het maar om ons ongelijk te bewijzen.

Groet,
Patrick

+1

Bewijs maar dat ik ongelijk heb, dmv 200km te rijden met je vlakke alu bodem plaat en alu draagarmen op een 1717 8s.

Ik snap dat je niet zit te wachten op "laat maar zien die crash" reacties, maar je kan daar ook anders op reageren. Na je opleiding zul je toch ook met vergelijkbare kritiek te maken krijgen. Als je echt gelooft dat je dit project tot een goed einde kan brengen, dan zou het je wel sieren als je gewoon verslag blijft doen, en laat de critici dan maar zien dat ze het niet bij het rechte eind hebben gehad. Weglopen voor kritiek kun je op een forum nog mee wegkomen, maar zal je in andere situaties beslist opbreken.

oke, voor de mensen die wel interesse tonen. We hebben zeer veel gewerkt alle dagen. nieuwe veringen, volle banden anti rol bar. nieuwe spoiler gemaakt, een stabilisatievin gemaakt. de neus hebben we verlengd. we hebben dus ook zo'n nieuwe regelaar gekocht (xl2) we hebben dezelfde castle 1717 gebruikt en daar extra koelventilatoren op gemonteerd omdat deze warm komt omdat dat normaal maar voor 6s gemaakt is. verder hebben we al eens een test uitgevoerd met deze auto en de auto van mijn leraar hij heeft de standaard wagen zonder aanpassingen en wij hebben duidelijk veeeeeeel meer power dan hem.

Normaal gingen wij vandaag de auto gaan testen maar het regent hier helaas zeer hard dus dit zal niet doorgaan vandaag

verder hebben we al eens een test uitgevoerd met deze auto en de auto van mijn leraar hij heeft de standaard wagen zonder aanpassingen en wij hebben duidelijk veeeeeeel meer power dan hem.

Dus jullie leraar heeft er ook nog ééntje?
Hieronder volgt een hersenspinsel van mij dat ik toch kwijt moest.
Dus die leraar heeft een midlife crisis en zoekt een leuke hobby.
Hij wilt iets met zijn handen doen dat technisch uitdagend is maar waar je ook nog met buitenkomt en sociaal met kan doen. Hij is allergisch aan bier dus brouwen zit er niet in.
Hij zoekt wat op het internet en ziet de traxxas XO-1. Dat ziet er leuk uit denkt hij, en hij zoekt naar een winkel om hem te kopen. Als hij dan de prijzen ziet valt hij achterover.
Nieuw kost hij boven de 750€ en als ik pech heb ben ik daar nog eens van de helft van kwijt. Hoe krijg ik dit uitgelegd aan mijn vrouwtje?

Hij gaat naar school, verzint een opdracht met de auto en koopt er twee op kosten van de school. Hij zadelt de leerlingen met aluminium onderdelen op die ze moeten gebruiken. Dan kunnen de originele tenminste niet stuk.
Nu kan hij elk weekend weer een jongetje zijn en spelen met zijn nieuwe hobby. Weg van zijn vrouwtje en weg van frisse pintjes.
;)

Alles kan kapot. Bij allumiun buigt t. Dus vind ik het zinloos...

het ligt aan welke onderdeel. Allu is harder dan plastic. Sommige onderdelen wil je flexibiliteit. zoals draagarmen. en sommige onderdelen wil je juist stevigheid. zoals chassis en motor mounts.

het ligt aan welke onderdeel. Allu is harder dan plastic. Sommige onderdelen wil je flexibiliteit. zoals draagarmen. en sommige onderdelen wil je juist stevigheid. zoals chassis en motor mounts.

Ja dat klopt. Maar ik heb liever rpm dan allu
Behalve chassis. Die als allu is stevig en buigt minder snel. Of allu bodemplaat...

Back