Nu testen hoe het gaat over de 100...
Scheelt namelijk veel...
Ja psies! Ik wacht ook nog op de crash.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu testen hoe het gaat over de 100...
Scheelt namelijk veel...
Jullie doen toch maar dwaas, dus ik zal niets van filmpjes posten ook niet op die facebook pagina. eergisteren nog gaan rijden en was zeer geslaagd maar als jullie toch zo doen. kunnen jullie maar dromen ervan!!!
Gelukkig hebben we er niet zo heel veel tijd in gestoken, dus alvast bedankt voor de genomen moeite...
Hier en daar een kritische noot, maar die heb je toch ook deels aan jezelf te wijten door, zeker in het begin, totaal niet te luisteren naar de adviezen.
Dus het zou je sieren om wél wat te plaatsen, al is het maar om ons ongelijk te bewijzen.
Groet,
Patrick
Yep zeer volwassenJullie doen toch maar dwaas, dus ik zal niets van filmpjes posten ook niet op die facebook pagina. eergisteren nog gaan rijden en was zeer geslaagd maar als jullie toch zo doen. kunnen jullie maar dromen ervan!!!
Grapje, ik ken het artikel, maar wel weten hoe ZIJ de snelheid meten.
verder hebben we al eens een test uitgevoerd met deze auto en de auto van mijn leraar hij heeft de standaard wagen zonder aanpassingen en wij hebben duidelijk veeeeeeel meer power dan hem.
Alles kan kapot. Bij allumiun buigt t. Dus vind ik het zinloos...
het ligt aan welke onderdeel. Allu is harder dan plastic. Sommige onderdelen wil je flexibiliteit. zoals draagarmen. en sommige onderdelen wil je juist stevigheid. zoals chassis en motor mounts.